mea.jpg
  • lwb
    #3863
    Egyetértek. Én még annyit tennék hozzá, hogy kezd ez a sandbox dolog már nagyon unalmas lenni. Minden rpg, sőt lassan minden játék open world lesz. Nekem komolyan hiányoznak a régi Bio "csőjátékok", ahol a sztori vitte a hátán a játékot. Jó volt, hogy régen voltak ilyen nyitott világú játékok is (pl. az Elder Scrolls játékok), meg voltak a lineárisabb játékok is. Aztán lehetett választani. Ma már mindenki skyrim akar lenni. Valakinek sikerül (witcher3), sokaknak meg nem (amalur, DA:I), de összességében unalmasabb lett tőle a játékpiac.

    A MEA sokkal jobb a DAI-nál, de ez sajnos nem elég. Nagyon hiányzik belőle a jó történet és/vagy az érdekes karakterek. A ME1-ben adott volt a világ újszerűsége és a végére kaptunk még egy nagy fordulatot is Ilos után. Az ME2-t a sok, érdekes karakter vitte a hátán. A történet eléggé középszerű volt (bár egy fordulat még ide is jutott), de a fókuszban nem is a főszál állt, hanem ezek a karakterek. Bár azért az is érdekes volt, hogy Shepardot áttették a korábbi ellenség oldalára egy játék erejéig. Ez sem szokásos egy trilógiában azért. Sajnos a MEA-t sem a sztori nem viszi (ami eléggé hajaz az ME2, azaz a játéksorozat leggyengébb sztorijára), sem a karakterek. Unalmas Nathan Drake wannabe Ryderek, sztereotipikus krogan és turian (mindegy a neme, ez ugyanaz a Garrus), szokásos unalmas kezdő csapattagok (Jacob, Kaiden - Liam, Ashley, Miranda - Cora), Sara vendégszerepel a DAI-ból, és egy bénább Javik. Édeskevés ez.