mea.jpg
  • TokraFan
    #3489
    Egyetértek! Az idő megszépít dolgokat. ME1-et persze technikai téren nem szerencsés hasonlítani az Andromédához, mivel eltelt közben 10év. Viszont ezt leszámítva is voltak vele gondok (ezzel együtt én imádom mai napig). Pl. a bolygókon a kisebb állomások zöme ugyaúgy nézett ki, pont ugyanabban a dobozban kellett harcolni. Az asset lista sem mozgott valami széles palettán, a berendezési tárgyak jelentős része állandóan ismétlődött. A mellékküldetések egy része nem állt másból, mint kattintgatni a bolygókon, aztán vagy dobott pl. egy Turian jelvényt, vagy nem. Nem beszélve a tökegyforma minigame felhozatalról. Hibából mai napig maradt benne, 1 hónapja toltam végig ismét, de a csapattársak még mindig rendszeresen lötték az előttük lévő fedezéket, az AI számtalanszor beragadt egy fedezék mögé, ahonnan ha ügyesen pozícionáltam magam, úgy tudtam kilőni, hogy bármiféle reakció nélkül tűrte a lövéseket haláláig. ME2-ben pedig a bolygó szkennelésnél unalmasabb hülyeséget elképzelni nem tudtam volna. Ezzel együtt és minden hibájukkal, imádtam azokat is.

    Ettől még az Andromeda emócióktól mentes karakterei valós problémák, magam részéről a Cora nevű csajtól hidegrázást kapok, sokszor nem tudom eldönteni, hogy fiú vagy lány, cserébe marha ronda. Az alienekkel általában nincs nagy baj, de az emberi karakterek nem jók. A környezet, a történet és a háttérinfók garmadája (még a SpaceX-et is beleszőtték poénosan) viszont feledteti ezeket, igazából bőven!
    Nem sok cím van action-RPG-scifi műfajban, és ha nem is mutat fel korsakalkotó megoldásokat a ME:A, még így is élvezhető bőven. Hibáival együtt is inkább ez, mint a negyvenezredik varázslós, kardozós, törpös, vallásos, mítikus, sárkányos lóf*sz.