mea.jpg
  • lwb
    #3257
    A kutya a COD-ban 2013.ban volt, jó reggelt. Egyébként elég vicces, ha egy rpg-t akarsz egy fps-hez hasonlítani, ahol a 100+ óra játékidőd alatt legfeljebb célkeresztben látod a karaktermodelleket. Legtöbbször jó messziről. Ehhez képest a MEA arcmodelljei a játék felében a képedbe vannak tolva: vagy cutscene vagy dialógus formájában.

    De ha már felhoztad: az Infinite Warfare arc- és karakterábrázolása, animációja messze leiskolázza a MEA-t. Nyilván kevesebb is benne az olyan jelenet, ahol ez látszik, de ahol látszik, ott messze magasabb a minőség a COD-nál, mint a MEA-ban.

    Le kéne venni a fanboy-szemüveget és az egyáltalán nem gyűlölködő, teljesen reális kritikán elgondolkodni. A MEA messze nem tökéletes játék. Ettől még lehet élvezni, nyilván, de hogy a 3d modellező és animátor részleget úgy kell kib.szni a Bio-tól, hogy még a titkárnő se maradjon a helyén, az azt gondolom, hogy kb. az első lépés kellett, hogy legyen a release utáni első munkanapon.