mea.jpg
  • Pares
    #3138
    "A lényeg, hogy ezek az izometrikus, szöveges szerepjátékok az audio-vizuális korlátaikat/hiányosságaikat a játékmechanika komplexitásával egészítik ki. Az akció-szerepjátékoknál ez pont fordítva van, és gyakorlatilag interaktív filmekről van szó. A köretet leszámítva ugyan úgy a szerepjátszásról szól mindkettő. És az, hogy az egyik stílusba beleerőltetik a másik stílus jellegzetességeit, akár az élvezhetőség kárára is mehet (lásd ME1)."

    Az, hogy ebből egy kiragadott részletet (szándékosan) félreértelmezel, csak téged minősít. Olyan alapvető különbségek/ellentétek vannak a klasszikus izometrikus szerepjátékok és az akció-szerepjátékok között, amik miatt az előbbiekből nem minden (vagy nem olyan mennyiségben/formában) illik bele az utóbbiakba.

    "Példát minek mondjak. Írtak már jó néhányat, de azok felett "véletlenül" átszalad az értelmező kéziszótárad."

    Ja, csak gondoltam, hogy ha ilyen súlyos dolgokat állítasz, akkor kapásból tudsz mondani legalább egy dolgot...