mike01010101#3000
Pár óra után: Érezni, hogy hihetetlen energiát öltek a fejlesztése, ambiciózus, eszméletlen a szinkron mennyiség, a háttér történetek, a szövegmennyiség, a fejlesztési lehetőségek, biztos, hogy a sztori is epikus lesz (még annyit nem haladtam). De! Technikailag sajnos nem tudott ehhez felnőni a játék. Akárhány száz órát bele fogok ölni, mindig lesz egy pici keserű szájízem, mert látható, hogy mi lehetett volna ez a játék. Tudom, hogy sok embernek a grafika nem számít - nekem sajnos igen, mivel ez egy vizuális műfaj - és mikor szó szerint 8 poligonból álló kerekeket látok, nehéz megérteni, hogy miért. Tudom, hogy spórolni kell a poligonokkal, de mikor 2017-ben több magra és 8-16 GB RAM-ra és 2-4GB VRAM-ram optimalizálják a játékokat, akkor azért belefért volna pár jobban kidolgozott rész, már csak a beleélés miatt is, főleg úgy hogy számolás igényes fizika alig van a játékban. Minden statikus, "papírmassé" háttér, környezet és tárgyak. Ezek miatt fanyalgok, pedig összességében tetszik. Ha egy dolgot megváltoztathatnék, akkor minden kamerabeállításhoz egyedi FOV paramétert tennék (beltér, kültér, harc)