mea.jpg
  • Palinko
    #254
    nem vicc volt, igazából hasonlóan épül fel, beledob a világba egy gyors kiképző pálya után, aztán választhatsz hogy melyik fő területekre mész és ha ott megcsináltad akkor mész másik fő területre. sőt ha valahova épp nem olyan sorrendbe mentél mint ahogy ő eltervezte nem is volt megcsinálható a küldi, én pl belefutottam ilyenbe a végigjátszás során. ME be is ugyan ez ment, elmentél egy fő helyre ott végigtoltad és haladtál tovább másik bolygóra/helyszínre. KOTOR szintén. ME-ben is ugyanúgy volt csapatod mint DAO-ban. igaz hogy a karakter pontok jobban összerakhatóak voltak DAO-ban meg több item volt a világban jóval, de ez nem egy hű de nagy különbség. itt reagálva MerlinW-re is, hogy elhiszem, hogy számolt a DAO olyan skill-attr kombinációkat, az más kérdés, hogy nem erre figyel az ember játék közben, szóval nekem nem tűnt fel játék közben igazán. mindkettőben rááll az ember arra amit szeret, pl ME-be sniper-gépkarabély kombóra, úgy fejlesztgeti amivel akarja, pl páncéltörő lőszer, itt ez volt a skill, attribútumokat meg rápakolta a gépkarabélyra. szóval itt is számolgathattak valamit, bár inkább csak képességek nyíltak ki. a DAO-ban is megvolt az ember kedvenc harci stílusa és azzal ment, amit leghatékonyabban tudott játszani.

    Although a Skyrim év RPG-je lett, de 2011-ben ne is volt olyan más játék ami felvehette volna vele a versenyt, de egy Fallout 4-nek max az ezüstérem jár, mert szerencsétlenségére pont a Witcher 3-al egy évben jelent meg.