#2478
Trial után spoilermentes benyomások:
- performance problémáim nem voltak (i7 7700k, 16 gb ddr4, 980ti), hdd-n van a játék, nem ssd-n, mégsem tölt sokat, 1080p-n játszom és rendszerint 70-100 fps között vagyok (minden maxon, csak az AA kikapcs (zavar, ez van), hbao full, film grain off (ez is zavar), vsync off gsync miatt)
- a játék az ME-k közül leginkább az ME1-re hasonlít: az első küldetés pl. erős Eden Prime flashbackeket okozott, de mondjuk a fegyver- és páncélfejlesztések is, meg a mako-nomad is (és az is, ahogy a bolygón tudunk egyik POI-től a másikig menni)
- egyelőre hál' Istennek nincs DAI in space feeling, ami nagyon jó hír, bár ez a forward outpost dolog ez nagyon olyan, mint a set up campsite az Inquisitionben ...
- az már most látszik, hogy nem lehet minden bolygóra leszállni, csak ahol van valami érdekesség is
- a harc jobb lett, a jetpack és a dashing sokkal dinamikusabbá teszi, ez tehát nagy plusz, mert azért elég sokat fogunk a játék során lövöldözni
- űrhajós bányászat csak aszteroidáknál van és szerencsére elég gyors, nincs tehát ME2-féle órákig tartó scannelés
- a bolygón a nomaddal tudunk bányászni és gyalogosan felvenni különböző nyersanyagokat
- a crafting eléggé komplex: rakás nyersanyag van és egy rakás blueprint is, nem tudom, hogy tetszik-e nekem, de aki szereti az ilyesmit, az itt egy eléggé összetett rendszert fog találni
- a csapattársak egyelőre a szokásos bio féle bagázs: nagyon ügyelnek arra, hogy inkluzívak legyenek, ezért van minden nem és bőrpigmentáció, szexuális orientáció, ami csak lehet
- a nomad sajnos nem olyan szuper, mint a mako volt, a mako ugyanis elment szó szerint mindenhol, de a nomad (legalábbis fejlesztés nélkül) azért kicsit jobban ragaszkodik a fizika törvényeihez