mea.jpg
  • Palinko
    #243
    igaz, hogy az szerint a tomb raider is beleférne, talán még fejlődés is van, de semmi beleszólásunk nincs a sztoriba, szóval nem RPG.

    szóval szerinted az RPG azonosulás, szerencse és fejlődés.
    ennek alapján a Diablo is RPG, azonosulni lehet, szerencse is van, hogy bejönnek-e a %-os esélyek, critical hit vagy valami, fejlődési fa is van.... egyébként szerintem sem RPG mert nem tudod befolyásolni a történetet, vagy megcsinálsz valamit vagy nem elég bináris. ME pedig RPG mert a sikeres küldetésnek több féle kimenete van még a Diabloban mindig 1 fajta kimenete van a sikeres küldetésnek.

    a Dragons Dogma sem igazi RPG mert ott is 2 párbeszéd elemed van, vagy megcsinálod vagy nem, nincs olyan ha egyiket választod meghal valamelyik NPC ha a másikat a másik hal meg ha a harmadikat akkor egyik sem... a Dragon Dogma is elég bináris és inkább Diablo szerű akció RPG, bár igaz nem hack n slash, mert a hack n slasht én olyan játékokra mondom amikor sok kis minion támad és mi azokat daráljuk.

    a Dragon Age Origin is ugyan olyan mint a Mass Effect 1-2, semmivel sem tud többet, de szerencsére kevesebbet sem. beleélhetőség megvan, fejlődés is megvan, szerencse is kell. ME-ben lehet a szerencsét hiányolod, pedig biztos megvan valamilyen szinten, fegyver szórásban vagy valami kódban megtalálnánk a szerencse szerepét.

    viszont kiderült nekem ezek közül elég sok kimaradt :D pedig mindig is szerettem az RPG-t.