mea.jpg
  • lwb
    #150
    Sajnos eléggé DAI íze van a dolognak. :( A ME-ben a sztori volt a jó, ami eléggé lineárisan végigvitt egy történeten, volt eleje és vége és a közepén engedett némi kolbászolást, de lényegében lineáris volt az egész. Mint előtte a KOTOR, ami szintén nem volt baj, sőt.

    Az ilyen-olyan grindolások, meg ubisoftos fog of war removal tornyok és helyőrségek, DAI-féle értelmetlen gyűjtögetősdi és társai, az ilyenek egy mmo-ba valók, de nem egy szingli rpg-be. A coop miatt is aggódok: az ME lényege Shepard volt, az ő története. Ha Shepard helyett egy 12-egy -tucat figurát teszünk főszereplőnek, aki akár egyedül is lehet a Pathfinder vagy akár négyen is lehetnek egyszerre, azzal kiürül a főszereplő.

    Nem jó hírek ezek, na. A DAI nagyon félrevitte a Bioware-t.