#108
Attól hogy a Mass Effect Trilógia egy univerzum szintű problémával nézett szembe, szerintem nagyon nem kell aggódni attól, hogy a következő részekben is univerzum szintű fő gonoszokkal kellene harcolni. Legalábbis én nem ebben látom a sztori és játéklehetőséget.
Az hogy beleéld magad vagy elvigyen magával a történet, elég csak egy jól kidolgozott szál. Pld SWTOR-ban 8 különböző fő történet szál van. Oké nem nagy durranások, de pld. Ha csak egy hasonlónak neki esel. Mondjuk egy Turian történet szálnak és végigviszed mondjuk az ME előtti történetet, azért ott is elég szépen összeállhat a történet.
És akkor tudnak csinálni mondjuk 4-5 játékot is, jól kiforrott sztorival. Mondjuk az idegen fajú csapattagok előélete vagy valami közeli rokonuk előéletében játszani végig egy adott faj történetét is elég izgalmas lehetne. Aztán mind1ik rész végén kiderülne, hogy ki miért lett olyan és miért került oda ahova az ME részek előtt. Igazából, mintha csinálnák egy HULK,Amerika kapitánya, Vasember, stb részt csak ME játékba, aztán a vége lenne az ME trilógia, avagy az Avanzsálók :)
Szerintem ez sztori és játék szinten is jól működne. Egy játékot kéne megírni, és több jó történetet. Aztán a sztorikat lehetne integrálni a grafikus motorba meg magába a fejlesztői környezetbe. Kis befektetés nagy nyereség