• Tetsuo
    #1
    Termeszetesen komoly elonye van a digitalis videotechnikanak, de csakugy, mint a hangtechnikanak, hatranya is, tobb munkafazisban (pl. rogzites, feldolgozas, tarolas/lejatszas). Ezeket merlegelni pedig eset es egyenfuggo ill. kulonbozo szempontok alapjan lehet.

    En analog parti vagyok azert, mert alapbol sem nagyon nezek mai filmet, a tartalom miatt es az analog technikanak van egy hangulata, ami sok mindennel egyutt hianyzik a mai filmekbol.
    Masreszt jobban szeretem az analog hangot es videot, a maga analog hibaival, ami emberkozelibb, kellemesebb azok erzekelese, mint a digitalis zajok, hibak, amik -bar sokszor alig eszrevehetoek- tudat alatt sem az ellazulast szolgaljak, termeszettol idegenek, zavaro hatast keltenek.
    Velemenyem szerint meg, az analog technikaval valo banasmod (pl. operator, vago, hangmernok stb. szamara) komolyabb kihivas (volt), emiatt nagyobb tetje (volt) a munkajuknak es muveszeti szempontbol magasabb szinten van egy olyan mu, persze, ha nem oncelu a technika.
    Ugyanigy reszben (biztos) jo, hogy iden 10x tobben adnak be palyazatot a Sundance-re, de ez szerintem inkabb azt jelenti, hogy tobb, mint 10x tobb a beadott szar.