• usersg
    #30
    "Nos szerintem a tartalom fogyasztóknak, lássuk be ők vannak a legtöbben, a tabletnél jobb eszköz nem kell."

    Ez is abszolúte attól függ, hogy milyen tartalmakat fogyasztasz, és mennyit. Ha pl a kezembe adsz egy táblát, és tőlem egy méterre ott van a rendes számítógép is, akkor tutira nem szivatnám magam a táblával.
    Arra amire az jó, még egy egyszerűbb telefon is megfelel, amire meg nem jó, arra számítógép kell. Tehát igazából egy felesleges eszköz. Most azonban ez egy új és divatos kategória, tehát még egy darabig garantáltan felfele ível majd a pályája. Kérdés azonban hogy meddig. Nagyon hamar eléri majd azt a szintet, amikor is már mindenkinek van akinek kellett, és mivel divat cucc, nem lesz ami életben tartsa. Pl nem lesz semmi, maiért újat akarna venni az a réteg, akinek efféle holmikra igénye van. A korlátok már ma is látszanak, és még alig több mint egy éve jött be a képbe ez az egész. Dettó ugyanaz a helyzet, mint a netbook esetében is volt, de most még hangsúlyosabb a dolog.

    "Nekem úgy tűnik, hogy mindenhol a világon, az online tartalmaké a jövő."

    Az hogy mi a jövő, én nem tudom. A google szerint az online szarok, de neki érdekében áll hogy így legyen, és marketinget is tud csapni mögé. A felhősödés is csak egy bizonyos szintig mehet, leginkább az óriási adatbiztonsággal kapcsolatos problémák miatt. Egy olyan világban ahol boldog boldogtalan azt csinál az adataiddal amit csak akar, szerintem neked sem lenne jó élni. (google licenc -t olvastad -e már?)

    Most egy olyan évben vagyunk, amikor fel kell futtatni a tapicskolós cuccokat. Több ezer menedzser van ezzel megbízva, hogy a csapból is az folyjon hogy senki vagy ha nincs neked ilyen... valódi értelme azonban nincsen neki, hiszen nem sokkal több egy mobil telefonnál, hova tovább még az operációs rendszer is ugyanaz rajta, egy számítógéphez viszont nem sok köze van, még akkor sem ha az ügyes bajos megoldásokkal bizonyos szintig képes vagy hasonlóvá tenni ahhoz, és még karácsonyfa módjára tele is aggathatod kiegészítőkkel, amitől majd laptopos benyomást kelt. Ez mind csak ilyen humbuk varázslat, amivel szintén azt lehet bizonyítani, hogy az alap koncepció mennyire gyenge lábakon áll.
    Én tudom milyen az átlagfelhasználó, találkozom is sokkal. Pillanatok alatt el lehet őket csábítani egy új és csillogó valamivel, de a hétköznapokban azért vannak igényeik. Ez alól csak az almások a kivételek, mert nekik mindegy hogy egy darab szart kapnak alma logóval, vagy valamilyen használható cuccot, ők mindenképpen venni fogják... de ott vannak még a többiek.
    A táblák tehát nem rendeznek át semmit igazából, külön kategóriát alkotnak, és akinek erre igénye van, az megveszi, és szórakozik vele. De pl miért vennék meg ezek majd egy év múlva is a táblát? Na ezen gondolkodj egy kicsit.