Túlélő horror az Assassin\\\'s Creed fejlesztőitől
-
#56
DE nem lehet végig tartani, mert utána meg már azt tudnád, hogy mire készülj, ez ennek a műfajnak a legnagyobb hibája, ha hosszú a játék akkor már megszokod a dolgokat. Inkább egy olyan számláló kellene ami anno volt a kaland játék kockázatos elátkozott házas kötetben, amikor félelem pontokat kapott a játékos az életerő helyett és ha elérte a 100-at akkor bizony gáme óver. Na itt is lehetne ilyesmit, hogy ha pl. közvetlenül kamerával pont belenézel egy hirtelen felbukkanó dilisbe, vagy akasztott emberbe stb. akkor nőne a félelem, ha sokáig kell menekülnöd szintén, ha sokáig lapulsz valahol szintén és így tovább, "gyógyulni" meg lehetne pl úgy, hogy ha behúzódsz egy nyugis zárt szobába akkor valami minimálisat de maxra nem lehetne, na úgy lenne igazán kemény a játék. Valami hasonló persze van pl .az Amnesiában csak ott ugye az őrületre mentek rá, meg ott nem is volt annyira kiélezve a dolog.