2D-s lopakodós nindzsás
  • Voltan
    #13
    Igen, a full frontal közelharc az tényleg egyenlő a halállal, de nagyon jól lehet trükközni az őrökkel. Tetszik, hogy eddig nemigen találkoztam a stealth játékokra jellemző "na akkor most öt percet várunk az árnyékban a megfelelő pillanatra" dologgal - lásd Splinter Cell, vagy Thief.

    Az is nagyon pozitív, hogy a játék nem ejnye-bejnyézik. Ha szellemként suhansz végig, az is jó, de ha vérfürdőt rendezel, azzal sincs gond, a játék mindenért jutalmaz, ahogy a kritikában is mondják alant.

    Billentyűzettel tökéletes, a kontrollert elő sem vettem. Kicsit szokni kell az irányítást, de nem azért, mert el lett szúrva, hanem mert a játékra van szabva. Szóval nem úgy működik, mintha a Prince of Persiát tolnád. Teljesen funkcionális, az első zavar után tök természetes.

    Ja, és még valami. Ha meghalsz, akkor nem basz vissza 2 km-re, hanem nagyon közel kezdesz, kvázi az utolsó kritikus ponton. Ezért a kudarc nem frusztrációt szül, hanem gondolkodást, hogy hol is rontottad el a dolgot. A játékmenet folyamatosnak tűnik a halálozások ellenére.

    Röviden, le a kalappal.