• lonvard
    #6773
    Shednek innen is köszi. :)

    • hajtómű hatékonysági görbék kerülnek hozzáadásra, így hajó típustól függően a hajtőművek veszteni fognak a hatékonyságukból légkörön belül
    • a hajók egyedi aerodinamikai felülettel rendelkeznek majd ami függ a geometriájuktól, légkörtől, széltől és a sérült alkatrészektől
    • ez az aerodinamika lehetővé teszi az átesést, vízszintes fordulásokat, sebesség vesztést szűk fordulónál és más “repülő szerű” jellemzőket a légkörben
    • egy mechanika hozzáadásra került ami annak mértéke, hogy a gyorsulás mennyire változhat a hajtómű tolóerőtől . Ez nehezebb hajókat eredményez hasonló manőverezés mellett
    • a manőverező és főhajtőmű közötti különbségeket finomították, hogy a lebegő hatás kevésbé érvényesüljön és előnyt biztosítsanak a légkörben az aerodinamikus hajóknak (pl Gladius)
    • példa: a Gladius sokkal stabilabb lesz mint a Hawk, ami ugyan gyorsabban fordul de nehezebb irányítani

    Fú de kiváncsi vagyok az ágyúgolyó aerodinamikájú heraldom hogyan fog muzsikálni. De még kiváncsibb vagyok, hogy egy caterpillar hogyan fog göcögni légkörön belül. :D Van egy olyan érzésem, hogy idővel kapni fog egy ki-be kapcsolható légterelő szerkezetet az orrára. Most ez a fantáziám. :P
    Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.06.23. 14:43:16