• mikromanus
    #7789
    Azért az valahol karakteres, hogy az a legelső bejegyzés sok hónapja, hogy kicsesztek velünk épp... :)
    A hírezés nem volt jó. Akit az adott felhasználási mód változása érint azt az adott felhasználási módnál, vagy "mindenek felett" kell értesíteni, különben nem éri el az üzenet. Ha AFK-vagy napi nyolc órát és esetleg pár percet, vagy 1-2 órát nyomulsz később, vagy aki csak belép a napi loyaltyt felvenni, azt a chat és webes hír jó eséllyel nem éri el. Email nem tudom jött-e, vagy in game mail, viszont ha jött se volt egyértelmű. Loyalty reset-et emlegettek és új tartalmat. itt nem egyértelmű, hogy a loyalty points vagy a shop ami megújul. Valójában más tartalom és teljes pont lenullázás lett. Semmi expiration day, felugró ablak ahol érthetően kommunikálják a kockázatot, töltőképernyős hírezés, vagy átugorhatatlan leokézós kezdő képernyő. Olyan mintha pár béna kezdő intézte volna és nem egy sok éves tapasztalattal bíró PA-s marketing gárda...

    Tehát lenullázták a hűségét a játékosoknak. Ez valahol azért cinikus...
    Utoljára szerkesztette: mikromanus, 2025.05.07. 13:14:58