stalker.jpg

A Lost Alpha egy önállóan futtatható és ingyenes rajongói mod, amely főként a Shadow of Chernobyl korai verzióiból átemelt, felújított elemeiből épült fel.

Legfrissebb elérhető verzió: 1.4007 Director's Cut

A játékról: [Moddb.com] - [1.4007 változás lista]

Letöltés: [Part 1], [Part 2], [Part 3], [Part 4], [Part 5], [Part 6] vagy [Torrent]
  • SaGa Jr
    #950
    Pares:
    Ha annyira nem reagálnak az ellenfelek akkor növeld az érzékelési hatótávolságukat mert azzal lesz a baj (nagyon le van húzva de ez valahol érthető is, mert különben egyes helyeken még azelőtt kiszúrnának és leszednének, hogy a célig jutnál ahol békésen rendezhetnéd a dolgokat, szóval ha ilyen igényed van akkor találsz rá megoldásokat például a GSC Lost Alpha részlegében is). De speciel én észrevettem különbséget stalker és veteran nehézség között is, utóbbin aktívabbak és jobban reagálók az ellenfelek. Nem sokkal de annyira igen hogy az feltűnjön. Sima játék közbeni nehézség váltás ezt nem hozta elő, csak new game magasabb nehézségen.

    A kérdéses helyen lévő (már ha a nagy romnál dekkoló trióról van szó akik egy nagy szeméthalom hegy mellett vannak) alapból ücsörgős banditák is mindig megtámadtak ha a közelükben hangoskodtam. Pisztoly távra oda sem tudtam menni még hozzájuk.

    Állatok is mindig lerohannak, még nem tudtam elmenni egy mellett sem úgy, hogy ne támadott volna ha nem egyedül volt vagy párban. A magányos állatok közül inkább csak a macsekok meg pár röfi volt amelyik egymagában is nekem rontott, a többi ilyenkor elhúzza a csíkot de sosem ignoráltak még.

    ataaa:
    Ha elég közel mész ahhoz a bizonyos ajtóhoz, akkor ajtón keresztül is fel lehet szedni onnan a cuccokat, de mivel a sztoriban haladva az az ajtó ki fog nyílni majd, így felesleges előre bespájzolni.