stalker.jpg

A Lost Alpha egy önállóan futtatható és ingyenes rajongói mod, amely főként a Shadow of Chernobyl korai verzióiból átemelt, felújított elemeiből épült fel.

Legfrissebb elérhető verzió: 1.4007 Director's Cut

A játékról: [Moddb.com] - [1.4007 változás lista]

Letöltés: [Part 1], [Part 2], [Part 3], [Part 4], [Part 5], [Part 6] vagy [Torrent]
  • molnibalage83
    #2844
    A játék azért hosszú, mert hosszúvá és idegőrlővé teszi magát, szeritem teljesen feleslegesen. Mik a fő bajok?



    Aki nem akar fast travelozni ne tegye, de hogy ezt nem tették bele, mint épeszű lehetőséget azon tényleg csak pislogok. 2017-ben adták ki az ég szerelmére és nem 1997-ben...

    Nekem eddig úgy 50 órám van benne alsó hangon, de ebből 40 óra szerintem az utazgatás, reaload és relaunch volt. (Eddig kb. 200-szor omlott össze a játék, hiába állítottam vissza alapra mindent.) A játék lényegében az unalmas dolgok miatt hosszú. Ha lenne fast travel és 2. szinten kezdem, akkor 15 órám sem lenne benne...

    A hosszúság másik oka pl. az X18 és USB kulcsoké. Ha neten nem nézem meg soha nem jövök rá, hogy mountolni kell, mert nincs rá egy hangyafasznyi utalás sem. Kimountolni nem lehet, mert láthatatlanok. Akkor halkan kérdem én miért nincs automount, ha ugyis 0 hely és 0 tömege van...? Ha a fegyver automount-os, ha beteszed inv-be, ha éppen nincs kézben fegyver, akkor ezt miért nem csinálták meg? Mert úgy tűnik, hogy meg lehet.

    Hogyan lehet ekkora játéktechnikai hibákat bennehagyni a játékban? Ezekkel sokkal jobb lett volna, de ez kezd egy gyenge közepes felé tendálni...

    És temérdek ilyen idegesítő apró hülyeség van benne. Olyan primitív dolgok, ami miatt pl. a Fallout 1 részét nem toltam végig. Néha azt érzem, mintha 1997 előtt lennék a játékban, mert az akkori hiábkat látom a játékban. Elismerem a modderek munkáját (én is csináltam), de ilyen szintű hibákat nem értem, hogy hogyan nem vették észre, amik alapvető koncepcionális hibák.

    Nálam az nem érv, hogy az alap Stalker idején nemigen volt fast travel még (asszem), de ha megcsináltlák úgy, ahogy most benne van, akkor miért nem paraméterezték ügyesebben...?

    Akkor egy folyamatos és jó játékélményt kapnék. Így meg már párszor volt, hogy káromkodtam és órákra letettem a játékot, mert egyszerűen nem bírtam idegekkel az éjszakai autózást és a többi ökörséget. Leültem könyvet olvasni és megvártam míg reggel lesz...
    ...ja, merthogy wait opció, na az sincs benne...

    Éjjellátót meg feleslges venni, mert az ellenfél jobban lát szabad szemmel sötétben, mint én azzal...


    Az időjárás is vicces. Sokszor éjjel 3-kor világosabb van, mint napközben délben nappal. Elhiszem, hogy valakinek hangulatos a szürke Csernobil, de nagyon túl van tolva. Főleg, hogy az ellenséges katonáknak mindent látó szeme van. A banditák és a többiek meg hozzájuk képest süketek és vakok.

    Stb. stb.

    Nagyon rosszul van "paraméterezve" a játék.
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.01.29. 08:26:50