stalker.jpg

A Lost Alpha egy önállóan futtatható és ingyenes rajongói mod, amely főként a Shadow of Chernobyl korai verzióiból átemelt, felújított elemeiből épült fel.

Legfrissebb elérhető verzió: 1.4007 Director's Cut

A játékról: [Moddb.com] - [1.4007 változás lista]

Letöltés: [Part 1], [Part 2], [Part 3], [Part 4], [Part 5], [Part 6] vagy [Torrent]
  • Pares
    #1685
    Csak azt nem értem, hogy olyan npc-ket, akik később kellenek valamilyen küldetéshez, miért lehet megölni? Olyan nehéz beállítani, hogy ne tudjanak meghalni (mondjuk lemegy az életerő 1%-ra, úgy csinál mint ha meg lenne sebesülve, de nem hal meg), vagy mondjuk ha meghal, akkor eleve ne legyen elérhető olyan küldetés, amiben szerepe van annak az npc-nek. De meg lehetne oldani úgy is, ahogy Sidnél van, hogy egyszerűen ha bemész abba a helységbe, ahol a küldetésekhez szükséges npc-k vannak, nem tudod elővenni a fegyvert. Így be lenne biztosítva, hogy minden küldetés megcsinálható, és tudod, hogy ezt az emberkét nem azért tették oda, hogy kinyírd.