Europa Universalis IV
  • cesar22
    #9462
    Ezzel egyetértek, hogy a late game-re nincsen semmilyen válaszuk, ami valahol érthető is, hiszen nehéz úgy írni valamire eseményeket, hogy konkrétan csak ötleteid vannak hogy mi az, hiszen addigra már annyi random eseményen, meg a játékos kontárkodásán ment keresztül, hogy lehetetlen megjósolni hogy mi lesz belőle. Mondjuk erre egy elég jó funkció lenne ez a viszonylag új age-ekre bontás.
    Amúgy szerintem az viszonylag reális lenne, hogy minél nagyobb egy birodalom annál több negatív eseményeket, meg különböző negatív modifiereket kapjon, mint a kisebbek. Mert most az van hogy minél nagyobb vagy annál erősebb, gazdagabb, legyőzhetetlenebb vagy. Azért ez nem volt mindig így.
    Lehetne persze különbséget tenni, hódítás és hódítás között is. Van a brit, spanyol, portugál típusú hódítás ami trade company-k, colonial nation-ök, na meg a personal unionok, vazalussok. Ezek lehetnének az úgymond fenntarthatóbb hódítások. Ellenben az otto, plc féle blobolással, amiket súlyos penaltykkal kéne büntetni. A ming amúgy nálam még egyszer sem esett szét, a mandate of heaven óta.