Chris#7403
Tehát ha jól olvasom ki a sorok közül, téged az zavar, hogy egy kritikus tömeg fölött nem unalmasan faceroll lesz a játék, csak simán faceroll? :)
Bocs, hogy kisarkítom, de számomra pont az a nagy rákfenéje a dolognak, hogy ha elérsz egy bizonyos méretet, nem csak hogy koalíciókat versz szét simán, max-os advisorokat tartasz, stb., de úszol is a dukátokban és kb. nem tudod őket mire költeni, ergo elvész a kihívás. Azért ne már, hogy a lenti számokat, amiket leírtál, te maguktól értetődőnek tartod... hidrogénbombát nem akarsz még mellé fejleszteni a 18. századra? :) Alapesetben ennek a játéknak az én olvasatomban nem minden esetben a wc-ről kellene szólnia, bár ezt mindenkinek a szuverén joga eldönteni. Mindenesetre amit én eddig láttam, simán eltartható a state-ek kiadása, szerintem átalakították a bevételi oldalt is, az elején sokkal jobban fluktuál az egyenleg, mint korábban, jobban oda kell figyelni, mint eddig, éppen ezért az sem annyira egyértelmű már, hogy pl. autonomyt növelsz-e foglalás után.
Ahogyan már többször írtam, az ilyen és ehhez hasonló változtatások szerintem pont arról szólnak, hogy agyoncsapják az egyhangúságát, ne mindig ugyanazok az ideák kelljenek, ergo döntéseket kelljen hozni és stratégiát kitalálni, ahogyan az egy grand strategyben elvárható lenne. Az utóbbi patchekben pl. a corruptionnal felértékelődött egy csomó idea csoport, ami nagyon tetszik, végre nem teljesen egyértelmű, hogy mit válasszak következőnek.