-
#504
Kedd délelőttől elvoltam a szinglivel, nem siettem vele, péntek estig kitartott, egészen tartalmas volt, igaz emlékeim szerint az előző ilyen tekintetben nem ér fel. Inkább az utcai autók érdekelnek, a pályaautók kevésbé és ahogy elnézem az iRacing inkább a pályaautózásról szól. Mondjuk így a Grid 2 végére egy-két pályaautó egészen megtetszett, a Caterham SP300R nagy kedvencem lett, fantasztikusan alacsony féktávokra és kellemes kigyorsításokra képes, utána már a következő karrier szezon gyorsabb - de nehezebb - autóit már-már visszalépésnek éreztem, amilyen nehézkesen lehetett őket a kanyarokba tuszkolni, amíg a Caterham természetességgel kúszott be mint egy kiscica... :D Nem mondom hogy profi vagyok, csak poénból kezdtem a karriert a legnehezebb fokozaton, az elején szívtam is vele nem keveset, akadt jó pár restart és sok-sok flashback, de amint sikerült megszoknom az irányítást, időnként könnyűnek is éreztem. Az ellenfél AI összességében elég gyorsan tud körözgetni, bár sokszor az az érzésem támadt, hogy amint átvettem az első helyet, mintha leeresztett volna a mögöttem körözgető és nem akarta visszafoglalni a vezető pozíciót. Ezt hiányoltam a legjobban egészen végig, hogy az AI nem elég agresszív. Mármint tud agresszív lenni, de általában csak bután lökdösődve, küzd a saját versenyívéért, viszont engem féktávon kifékezni és körbeautózni más íven vagy hasonló rizikósabb mutatványokat bemutatni egyszer sem volt képes, nem is vállalkozott rá. Gyors tud lenni az AI, de nem vállalja kicsit sem túl magát soha. Úgy emlékszem hogy a Grid első részében itt-ott agresszívan letoltak hogyha előkelőbb pozícióba kerültem, de aztán nagyon nem tudtak haladni tőlem, itt inkább csak apró megtolások vannak hogyha lefoglalom a kedvelt kanyarívüket, vagy annyi sem.
