• Alexease
    #223
    Ennek ugy lenne ertelme, ha osszefognanak az ISI-vel, es nem kulon-kulon csinalnanak valami kovetkezot, hanem kjozosen. ISI legyartana egy normalis engine-t, hasznalhato koritessel, a Reiza meg gyartana a tartalmakat es a jatekos reszet.

    De az, hogy a Reiza jovore radrotoz erre egy DX12-ot es egyebeket, aztan az ISI is osszebarkacsol valami DX12-ot (akarmikorra), ugy hog se itt se ott sincs megfelelo mennyisegu ember se licensz (foleg nem nepszeru), ugy ismet lesz ket program, ami nem lesz szazas es/vagy nepszeru.
    Es ezt ugy, hogy folyamatosan fejlodik az AC, es lesz CARS2 is valamikor.

    Plusz a Reiza is tervez DLC-ket (mar ehhez is [AM], de gondolom foleg a kovetkezohoz) es az ISI (elvileg) a kovetkezo cuccnal egyertelmuen tartalomvasarlassal probalkozna (lemaradva nehany evet). Aminel durvan szamit a mennyiseg, a tartalom es az ar (az embereknek AC-szeru cuccok kellenek, 8-10-es nepszeru csomagokkal, amibol legalabb 3-4 egyenileg "kell" kategoria). "Ismeretlen", minimal tartalomnal, iR-szeruen arazva, iR szolgaltatasok nelkul nem kell majd senkinek.

    Foleg akkor, ha az iR a kovetkezo 2 evben gondolna egyet, es pl. bevezetne az elofizetes nelkuli hasznalatot, tartalom vasarlassal, sajat szerver inditasi lehetoseggel. Meg ha a szerver inditonak (liga, bajnoksag) ki is kelene fizetnie 1 adag lovet 1 evre (99$), de a tobbiek ingyen csatlakozhatnak, es ha meg dragak is a tartalmak, akkor is eleg nagyot robbantatanak az online versenyzos piacon!

    Az iR offline AI-t nem irom, attol felnenek, de ha nagyon akarnak, meg azt is ossze tudnak loni...

    Es kozben azert az utobbi 5-6 evben a felhasznalok szokasai, igenyei, lehetosegei is elegge atalakultak. Az ISI foleg amiatt bukott, mert a ~2013-ban megjeleno programot a 2005-os igenyekhez igazitottak (nem csak kullemre, hanem foleg koncepciora);)