• sertrex
    #1525
    "V1.1.0.4 CHANGELOG

    GENERAL
    Reduced pit speed limit of historical classes from 120 km/h to 100 km/h to minimise issues with AI overshooting its pitbox
    Disabled mandatory pitstops in GT1 90s Championship

    UI & HUD
    Fixed issue where UI would become unresponsive when restarting a race from the post session leaderboard screen
    Lobbies now always use descending order when sorting lobbies by player
    Custom even screens now display full vehicle name instead of abbreviated version
    Fixed English label on FFB GAIN INCREASE mapping
    Added GT1 HUD icon

    PHYSICS & FFB
    ‎Számos új sebességváltó, tengelykapcsoló, főtengely, kardántengely és kerékcsapágy modell hozzáadva, hogy jobban megfeleljen a különböző típusú hajtásláncoknak‎
    ‎Csökkentett differenciálviszkózus púp és tengelykapcsoló zár arányok‎
    ‎Átdolgozott F-Retro & F-Classic gumiabroncs hasított (minden gens)‎
    ‎További merevített hasított oldalfal GT1 / GT3 / GT4 / Prototype / Stockcar gumik‎
    ‎További gumiabroncs futófelület kiigazítások F3, Mini, Sprintrace, Stock Car, Caterhams, F-Retro, F-Classic (minden gens), F-V12, F-Ultimate, Porsche Cup, GT3, GT4, Copa Truck, Street Cars‎
    ‎Javítottuk a BMW Procar 1986-os autók gumiabroncs-modelljeit‎
    ‎Csökkentett vízelvezetés a Formula Vee / Copa Fusca / Uno / Opala 1979 / Opala Old Stock gumiabroncs futófelület (teszi őket valamivel kevésbé hatékony a nedves pályán)‎
    ‎Felülvizsgált Porsche Cup fizika (csökkentett inercia, több alsó kategóriás motor nyomaték, alapértelmezett beállítás kiigazításokat, új egyedi gumiabroncs futófelület) ‎‎(szükséges beállítás reset)‎
    ‎További finomhangolása FFB max erő 570S, Caterham 620R, Ginetta G55, Opalas, Porsche Cup, BMW Procar, A-csoport, GT1 autók‎
    ‎Kissé csökkentett aero tervezet hatás (minden autó)‎
    ‎Enyhén módosított Mercedes CLK GT1, F-Ultimate alapértelmezett beállítás ‎‎(beállítás visszaállításszükséges)‎
    ‎Csökkentett GT1 és Opala hátsó féknyomaték (minden autó)‎
    ‎Megnövelt aknasebesség a GT1 osztályban 100 km/h-ra‎
    ‎Mclaren 570S GT4: beállított aero nyomásközéppont; rögzített hátsó jobb oldali gyors csappanziótartomány; nagyobb féknyomaték; helyesbítés, alapértelmezett beállítás ‎‎(a telepítés visszaállítását igényli)‎
    ‎Beállított motor kompressziós görbék GT1 autókhoz, Mclaren 570S GT4, Ginetta G55, F-Retro, Caterhams‎
    ‎Javítottuk az A csoport ban történt lengéscsillapítót és visszapattanó utazást ‎‎(a telepítés visszaállítását igényli)‎
    ‎Enyhén megemelt Roco 001 CoG magasság‎
    ‎Enyhén merevített Mclaren F1 LM első felfüggesztési sebesség‎
    ‎Nyitott differenciál kiigazításokat Caterhams LSD‎
    ‎Mozgáskorlátozott a Mclaren F1 GTR, Porsche 911 GT1, MCR 2000; engedélyezve van a Metalmoro MRX P2-hez,‎
    ‎Kissé megnövelt leszorítóerő az F-Classic Gen1 diffúzortól‎
    ‎SprintRace: Korrigált hátsó szárny nyomásközéppont; fokozott karosszéria húzás‎
    ‎Csökkentett motorrándulata F-Trainer, Caterhams‎
    ‎Emelt minimális első menetmagasság f-Classics ‎‎(szükséges beállítás reset)‎
    ‎Beállított áttételi arányok Procar, A csoport autók ‎‎(szükséges beállítás reset)‎
    ‎Korrigált alapértelmezett tekercs rudak, lengéscsillapítók minden Porsche ‎‎(beállítás reset)‎
    ‎Fix fordított lassú / gyors lengéscsillapító árak Porsche Cup autók ‎‎(szükséges beállítás reset)‎
    ‎Rögzített asymetrical jobb első menet magasságbeállítás Porsche Cayman Clubsport ‎‎(szükséges beállítás reset)‎

    AI
    Added new overtaking logic - AI cars now evaluate speed of cars further ahead to dodge slow traffic more efficiently
    Fixed bug causing AI simulated times to fluctuate widely
    fixed issue where AIs would brake without reason on pit entry or exit
    Further general AI performance callibration for throttle & brake application, tire rolling resistance & drivetrain losses (to better match player straightline speed), launch speed (slow starts still remain an issue with Group A & Procar)
    Increased AI speed on wet tracks while running slicks
    Slightly increased AI aggression scalars per vehicle
    Further reduced AI jerkiness in lateral movement
    Reduced AI brake distance offsets
    Fine tuned AI brake performance
    Update AI fuel load logic for practice sessions (now uses same as quali - further customizations of fuel levels per car will follow in subsequent builds)
    Slightly reduced AI quali performance & improvedp practice performance (all cars)

    AUDIO
    Minor sound loop corrections on transmission whine samples for GT3R and M6 GT3, Sprint race and Super v8 samples.

    TRACKS
    Updated weather probability ratios (a bit less rain generally)
    Spa: Extensive art & performance pass; added night lighting, added more static objects around scene, more trackside objects; fixed some tree & treeline shadows, fixed holes in paddock area looking from Bruxelles; added new kart building and marshall huts, updated pit fence and other fences; updates to foliage and outside terrain/roads to match the 2020 look; reduced foliage around Blanchimont; Generated new AI paths (much better fast line); adjusted track cut runoff limits
    Imola 1988: Fixed a few wall and terrain gaps; Minor AI grip increase
    Goiania: Rebuild armco collisions in attempt to fix ireported ntermittent collisions
    Curitiba: Further road mesh noise revisions
    Curvelo: Reduced road mesh noise
    Guapore: Reduced road mesh noise
    Ibarra: Updated trackside cams for reverse layout

    VEHICLES
    MetalMoro AJR: Fixed tail lights, external mirrors;
    MetalMoro MRX: Adjusted RPM LED ranges for P3 variants
    Further fine tuning of exhaust parameters (for cars producing less backfiring)
    Further adjusted carbon visual brake glow range
    Added new Metalmoro AJR liveries (including a new batch of community skins)"