Endless Space
  • Fenrir
    #75
    A 999 kört akkor írja ha valami nincs meg ahhoz a gyártáshoz/bolygófejlesztéshez. Ilyenkor ki kell azt venni és mást építeni helyette.

    Elvileg minden flotta neve mellett van egy szám ami a flotta erősségét mutatja, ha magasabb mint az ellenfélé akkor győzhetsz, de esélyes így is, hogy lesznek veszteségek.

    Az a baj a játékkal, hogy mennyiség > minőség. Hiába van egy elit flottád aminek 80000 pont az erőssége egy 20-as szintű admiral/pilot hőssel a létező legjobb extrákkal ha rádugrik az ellenfél 40db 25k erősségű flottával amiből lehet, hogy 30-at lenyomsz csont nélkül, de utána már annyi lesz sérült hajód, hogy a maradék 10 bedarál.

    Amikor megláttam az előző játékomban, hogy az ellenfél 64+51-es csapatokkal mászkál abba is hagytam.

    Ráadásul ha több flottád van egy bolygó körül és rádugrik 40-nel akkor nem véletlenszerűen fog támadni valamelyikedre hanem kiválaszt egyet és végigmegy rajta az összes hajójával. Szóval akármilyen fejlett a hajód (lehet maxos is), akármilyen jó a hősöd előbb-utőbb bedarál a túlerő, mert az ellenfél mindig 8-10x-es túlerőben van.

    Sajnos itt nem lehet megcsinálni mint a Sins of the Solar Empire-ben, hogy legyártod a capital flottát (lesz kb 15 hajód) és utána legyalulsz mindenkit mert nincs szükséged kisérőhajókra.

    Én már írtam lejjebb is, hogy indokolatlanul túl sok fejlesztés van a játékban, ha kettőnek elolvastam az adatlapját akkor sokat mondok, csak kattintgatom őket be a research queue-ba és kész.

    A másik problémám az az, hogy a játék közepe/vége felé már megszűnik a bolygók között utak értelme mert bármikor és bárhová oda tudsz ugrani. Nem lehet csinálni védelmi pontokat a birodalmadban, hogy ott várd az ellenfelet mint a Sins-ben, itt simán beugranak a hátországodba.