• breckinridge
    #50
    Emlékszel még a gumikacsás őrületre egy bugyuta reklám miatt? Ez a divat. Volt bármi haszna, hogy valaki vett egy olyan vackot? Bármit el lehet adni. Persze, meg lehet magyarázni, hogy tényleg szüksége volt minden suttyónak gumikacsára, dehát...

    A fiataloknak kell az ujdonsag
    Na ez a tipikus fogyasztói mentalitás. Persze, hogy kell, mert az eladásban érdekelt termelők marketingje ezt tölti az agyukba. A valóságban ezek az újdonságok nem valódiak. Vegyünk egy egyszerű Wordöt. A Word 97-es óta alig van olyan jelentős újítás benne, ami valóban új kiadást igényelt volna. Az, hogy fejlesztették, aktualizálták nem lenne ok arra, hogy azóta már talán a 4. full verzió jöjjön ki belőle. Persze, hogy nem kompatibilis, mert nem tették azzá. Valójában ugyanannak a kozmetikázása zajlik új köntösbe csomagolva. Nyilván így sokkal több haszon van belőle. De valódi fejlesztés nem nagyon van benne. A sok tupírozáshoz kell a sok fejlesztő, programozó, akiket viszont fizetni kell az eladásokból.

    SG, mint szakmai fórum. Nevetnem kell. Ez legfeljebb ismeretterjesztő...

    Szerencsére azért annyira öreg még nem vagyok, hogy ne emlékeznék a C64-emre. Szerencsére azonban vagyok már annyira öreg, hogy a fiatalokat bolondító marketingmizérián mosolyogni tudjak. Még akkor is, ha ezt a rövidlátó fejlesztésmániákusok nem veszik észre. (TV-reklám: "Vedd meg ezt a szart, amit mindenki használ, hogy egyedi, egyéniség legyél!" No de ha mindenki azt a szart veszi, akkor mitől egyedi, vagy egyéniség bármelyikük is? Persze attól, hogy a forgalmazó megtömi a zsebét.)