Divinity: Original Sin
-
SaGa Jr #624 Levegő varázslat a storm, 18-as szintű (tehát a karakternek ennyinek kell lennie hogy megtanulja). Egy jó nagy területen elered az eső (ami érdekes módon a sima esőtől eltérően nem oltja el a tüzek mindegyikét) és véletlenszerűen az ott tartózkodók valamelyikébe időnként belevág egy marha erős villám. Ha a területen van a csapatod őket is eltalálhatja (egyszerre egy embert).
A föld 18-as szintű varázslata a földrengés (earthquake). Szintén területre hat, mindenki dob egy hátast (kivéve akik immunisak a knockdown-ra vagy összejön nekik a mentő amit a magas bodybuilding skill biztosít), sebződik jó nagyot és mellé még jó eséllyel az egész placcot be is mérgezi (változó mértékben zöld trutyit szór szét).
A víznél a jégeső (hail) a 18-as varázslat. Ez kicsit gyenge a többihez képest, mert bár területre hat, ott véletlenszerű kit talál el (4-6 jégcsap hullik alá és akit egy eltalál csak az sérül nem mindenki).
A tűznek ott a meteor (a tűzlabda nagyobb hatóterületű változata, ami fentről csap le, így nem gond ha a terep miatt nem tudnál direktben lőni vele, magyarán nem akad el a mindenféle tárgyakban, legközelebbi ellenfélben).
Witchcraft esetében meg az invulnerability az utolsó varázslat, de eszement hosszú a kivárási ideje (90 kör) és rövid ideig tart (mondjuk nem is nagyon van ki ellen használni). A death punch a 16-os szintű varázslata, na az gyilkos. Lényegében szinte bárki egy ütésből elvisz aki nem boss (bár közülük is van akit egyből megfektet).