Divinity: Original Sin
-
SaGa Jr #598 Akkor úgy írom, hogy nem piszkáltam hozzá, így az alap maradt (nem foglalkozom vele mert még egy játékban sem volt, hogy nekem tetszőt találtam volna). Annál meg a csata kezdeté eltávolodnak egymástól az embereim, nem maradnak egymás seggében és kockában. Akkor sem mikor 4 karakterem volt és most kettőnél sem. Nem mennek messzire egymástól, de például annyira már távolra kerülnek, hogy ha az egyik kapja a mérgezős nyilat akkor az a másikat már pont nem éri el. A nagyobb hatótávolságú boulder már elkaphat többet is ha nem mozgok arrébb valamelyikükkel.
Az itókák 2-3 körig hatnak (az erősebbek akár 4-ig is). Ha harcban vagy ez elég sok. A harc előtt benyelve max 1 kört buksz ha sokáig tart előkeresni azokat és alkalmazni.
A stink-et én sem rakom tárgyalóképes karakterre (az a -20 viszony amúgy nem a világ vége, sőt igazából semmi érdemi hatása nincs, van másik képesség ami szintén ezt adja de cserébe megdob egy extra intelligence ponttal, és ez általában kelléke valamelyik fő karakteremnek míg a másik a politikus aki a dumálást intézi és bár bukik 1 intelligence pontot de kap 2 extra charisma pontot).
Ez a kísérőknek a "jussa". Egyik sem egy IQ bajnok (majd kiderül a sztoriból miért) vagy épp a meggyőzés mestere/elbűvölő személyiség, így nekik (illetve egész pontosan Jahan-nak) bőven megéri hogy kevésbé legyen kiemelt célpont.
Crafting meg kell, hogy úgy mondjam egyes elemei nélkülözhetetlenné tudnak válni. Nélkülük is megcsinálható a játék, de adnak egy kis extrát, bevételi forrást, nagyobb használható repertoárt a játékos kezébe. Ha már az ellenfelek valamiért kifogyhatatlan piakészlettel tudnak rohangálni (volt csatám ahol némelyik ellenfél 10+ piát megivott a harc alatt) akkor ennyi belefér. Ha nem akarsz túl erős dolgokat akkor elég 2-esig felvinni és aztán egy scientist képességet felvenni és/vagy tárgyakból összehozni a magasabb értéket.
A külön mozgatás sem akkora probléma ám, csak megszokás kérdése. Ha négyen vannak a karakterek mozgasd őket két csoportban (egy ideig így csináltam). Így nehezebb lesz az ellenfélnek elkapni őket egy területre ható támadással (jégeső/földrengés/meteor ellen nem segít mert ahhoz nagyon el kéne távolodni, még jó hogy ezek csak az utolsó csatákban bukkannak majd elő, viszont addigra már kellően nagy ellenállásokat össze lehet kukázni így problémát már nem fognak okozni). Két embert nem osztogatok tovább. Azok kellően el lesznek szeparálva egymástól alap beállítás mellett is.