Divinity: Original Sin
  • SaGa Jr
    #594
    Minek a varázslat ha találni és venni is lehet marha sok charm vesszőt? Azt meg bárki tudja használni egy íjjal. :)


    Sir Quno Jedi:
    Formációt én még nem használtam, így mindig egy csata kezdetekor széthúzódtak az embereim, ezáltal egyszerre nem tudták elkapni őket.

    Mindenkire ható villámot sem kaptak még (chain lightning) csatában, csak sima lightning bolt-ot vagy a rövidebb hatótávú másik villámot de az egyszerre csak egy emberre hatott ha nem álltak éppen valami folyadékban. Jellemzőbb, hogy megkínálnak mérgező nyíllal (a területre hatóval) majd közvetlenül utána jön is a tüzes mert az olyan jó (sebez is, robban is a méreg ami megint sebez). Ez ellen a "taktikám" kezdetben a resistance potion-ok használat a volt (nem magukban és nem mindig, hanem szépen resist all piává konvertálva amit feltuningoltam amint lehetett). A varázslók védelmére (ha nem fő karakterek) simán bevállalható a büdösség (stink vagy mi a rák, most nem emlékszem) képesség ami miatt tényleg nem nagyon törődnek vele csak ha tényleg ő a legközelebbi és leginkább kínálkozó célpont.

    Csapdákba belesétálás előfordul néha, de azért többnyire észre szokta venni egyik karakter a csapdákat és csak akkor trappolnak rá a többiek ha egy sokkal távolabbi célpont van nekik kijelölve ahová mennek, mert akkor nem tudják korrigálni az útvonalukat.

    Egy kigyúrt íjász karakter tényleg nagy előny tud lenni, mert választható neki olyan képesség ami miatt megnő a kezdeményezése amikor íj van nála. Így elég jó eséllyel összehozható hogy a brancs kezdje a harcot, vagy legalábbis az íjász beelőzze az ellenfeleket. A speciális nyílvesszőkből meg szinte bármely alap varázslatot leutánozó akad. Kell neki 1 pontnyi man at arms skill hogy onnan a gyógyítást fel tudja venni (később a főnix dolog - amivel kiugrik a veszélyzónából úgy mint az íjász meneküléssel de itt az indulási és érkezési helyen is gyújtogat egy kicsit - is jöhet a három spell közé meg mondjuk még az ököl mint extra távolsági támadás) aztán lesz egy príma karakter.
    Mellé jöhet neki a föld és a witch suli 1-1 ponton (előbbi a páncél és találat növelés miatt, esetleg a boulder is befigyelhet vagy egy idézés, utóbbiból a minden ellenállásra 50%-ot adó varázslat, a véreztető távolsági támadás meg mondjuk később a resurrect vagy valami más piszokság).
    Ha jut rá pont (jutni fog), akkor akár a levegő (teleportálás, villám, láthatatlanság) illetve a víz (gyógyítások és mondjuk a piercing ice shard) is jöhetnek 1 ponton. Scoundrel nem kell neki, mert annak a képességei a bicskázásra épülnek nagyobbrészt, ámbátor a gyorsítás és a lopakodás azok között igen jó. A tűz a tüzes és robbanó nyílvesszői miatt nem szükséges. A többi pontját költse willpower, body building meg mondjuk crafting/blacksmith skill-ekre pár pont lopakodás mellett. Így lesz egy harcban is igen hasznos támogató karakter aki elég gyors már alaphangon is.