DayZ - Zombie apocalypse online FFA permadeath survival (Arma II mod)


DayZ WIKI



\" target=\"_blank\">DayZ kezelési videó guideok



DayZ térkép 1  |   DayZ térkép 2



Helikopter roncsok térképe



DayZ Teamspeak szerver: 80.249.163.55:1111

  • csanyigabor
    #4220
    "A második mondatod pontosan illik a standalone-ra remélem tudod.
    Összvissz 20 perc kell ahhoz hogy fullos karakterrel lődözhess mindenkire."
    Pontosan illik a techdemora (hogy téged idézzelek), persze lehet a végleges formája is ilyen lesz, amit kétlek, és akkor tényleg felesleges volt az erőlködésük.


    "De nekiugrok röviden.
    Tehát egy évvel ezelőtt bejelentették hogy jön a standalone.
    Aztán két hónapra rá jött pár ingame kép.
    Aztán 4 hónap és elindult a devlog yt-on ami úgy lett volna hogy rendszeres időközönként pénteken frissül.
    ez is havonta sikerült,HA sikerült.
    Ezekben láttunk sok jót,ami benne sincs a mostani verzióban.Ha visszanézzük a devblog-okat akkor ott beszélnek arról mi lesz majd az alpha tesztben.Fele sincs meg."
    Dean Hall jelentgetett be mindenféle baromságokat mert semmiféle tapasztalata nincs azon a területen ahova tették. Ez persze a BI felelőssége. Az egy másik megközelítés, hogy azt jelentenek be amit akarnak, max a hitelüket játsszák el (az eladásokat látván ez sem történt meg). Ebben a témában egyébként nem akarom a BI-t védeni, az Arma3 kapcsán már kiábrándultam belőlük, ez a játék is csak Dean miatt lesz jó ha jó lesz szerintem.


    "Aztán elmentek egy hónap pihire a mount everestre.ott nem volt meló.utána kimaradt a devblog is,mivel kell a pihi nekik.Standalone kijött."
    Dean ment el mászni aki egy alkalmazott és jár neki szabadság. A többi alkalmazott ezalatt dolgozott tovább. Persze nem dolgoztam még a BI-nél, lehet ott mindenki a tökét vakargathatja és még fizetnek is nekik érte :)


    "új motor,új map(jelzem ezt a mapot már a dayz+ ban is kipróbáltuk cirka fél éve)
    Hát ha én így dolgoznék engem úgy rúgnának ki hogy a lábam se éri a földet."
    Te szoftverfejlesztő vagy? Én az vagyok, megtudom ítélni a látottakba befektetett munka mennyiségét, te is? (Kis segítség AAA címeket több száz ember évekig készít).


    "Természetesen nem a SA ellen vagyok,mert örülök hogy kinn van.És tudom hogy ez early access alpha.
    De hülyeség olyat mondani hogy azért nincs benne fegyver meg jármű mert nem a mod fegyverei lesznek benne."
    Fegyverek:
    1, átdolgozták a fegyverrendszert, most már komplex objektumok a fegyverek (arma 2-ben ugyebár nem voltak moddolhatóak, nem tudtad darabjaira szedni őket, nem volt minőségbeli állapotuk stb), tehát úgy egészében kukázhatták volna eleve az összeset, még a modelljeik is fejlesztve lettek, tehát azok is kukázva
    2, civil fegyverek lesznek leginkább a játékban (legalábbis erről van most szó), már csak emiatt is kukázhatták az arma2-ős arzenált
    Járművek:
    Tényleg bárkinek hiányozik az arma2-ős járműfizika ? Nekem nem.


    "Szimplán ennyi elég két fegyver,egy kis ráncfelvarrás és pár feature egy techdemo szerűséghez.jó ha nyárra élvezhető lesz.szerintem."
    Igen, a játékfejlesztés egy ilyen lassú és nyögvenyelős történet :)
    Egyébként elég egyértelműen a tudtunkra volt hozva, hogy mit kapunk a pénzünkért.


    Egyébként nem meggyőzni akarlak, én mint programozó máshogy látom ezt az egészet, te meg aki a végterméket szeretné látni, te megint máshogy tekintesz rá.