DayZ - Zombie apocalypse online FFA permadeath survival (Arma II mod)
DayZ WIKI
\" target=\"_blank\">DayZ kezelési videó guideok
DayZ térkép 1 | DayZ térkép 2
Helikopter roncsok térképe
DayZ Teamspeak szerver: 80.249.163.55:1111
DayZ WIKI
\" target=\"_blank\">DayZ kezelési videó guideok
DayZ térkép 1 | DayZ térkép 2
Helikopter roncsok térképe
DayZ Teamspeak szerver: 80.249.163.55:1111
-
#2475
"nem a PVP zavar az rendben van és az ad igazi izgalmat,de mikor kedvtelésből kacsavadászatot tart néhány unatkozó kisgyerek és lehetetlenné teszi a "fejlődést" az úgy nem kóser...."
Hát ez a másikban is pont így van :)
Ugye alapvetően a koncepció innen van nyúlva :)
Csak a másikban 'instantabb' a cselekmény, az akció ... eleve a melee 'kiforrottabb', minden településen van értelmes loot hely, nincsenek 100km-es távolságok a települések között, nem a térkép szélén tesz le, hanem mindig egy település/város szélén. Szóval egy koncentráltabb DayZ :) annyi, a WarZ-ben, hogy csak a közvetlen közeli zombik jönnek rád, ha meglátnak, és nem a fél város ... de mondjuk nem is kell nagyon lopakodni ezzel ellentétben, ahol meg szinte mindig :)
Mindkettő más játékstílust igényel. Itt eleve az a cél, hogy lehetőség szerint észre se vegyenek.