DayZ - Zombie apocalypse online FFA permadeath survival (Arma II mod)
DayZ WIKI
\" target=\"_blank\">DayZ kezelési videó guideok
DayZ térkép 1 | DayZ térkép 2
Helikopter roncsok térképe
DayZ Teamspeak szerver: 80.249.163.55:1111
DayZ WIKI
\" target=\"_blank\">DayZ kezelési videó guideok
DayZ térkép 1 | DayZ térkép 2
Helikopter roncsok térképe
DayZ Teamspeak szerver: 80.249.163.55:1111
-
JanáJ #2433 Én egy giga mapnak örülnék. Az egyszerűség kedvéért meglévő objektumokból dolgoznék, minél több olyan épülettel amibe be lehet menni. Vagy egy nagy sziget mellett nagyon sok apró szigettel, vagy sok közepes sziget és sok pici. A picik jók lennének "bújni", bázist "építeni". A nagyok meg játszani. Ezzel a csónakok is szerepet játszanának és nem 2 perc lenne átrepülni. Ellenben nem szabad csak hidakkal összekötni őket a sniperek miatt.
CSak nem bele akarsz csapni? Azt ugye olvastad, hogy Taviana 10000+ munkaóra volt.