DayZ - Zombie apocalypse online FFA permadeath survival (Arma II mod)
DayZ WIKI
\" target=\"_blank\">DayZ kezelési videó guideok
DayZ térkép 1 | DayZ térkép 2
Helikopter roncsok térképe
DayZ Teamspeak szerver: 80.249.163.55:1111
DayZ WIKI
\" target=\"_blank\">DayZ kezelési videó guideok
DayZ térkép 1 | DayZ térkép 2
Helikopter roncsok térképe
DayZ Teamspeak szerver: 80.249.163.55:1111
-
#1845
Itt egy interjú Dean Hall-al, a DayZ jövőjéről.
Nekem ebből az jön le, hogy kap egy csapatot maga alá (többek közt régi OFP-s embereket is), aztán csinálják a standalone-t.
Szerintem biztos, hogy nem csak hárman lesznek.
Itt van még egy, ebből kiderül, hogy a fő csapat 6 tagú lesz, de ezen kívül a BI többi erőforrását is igénybe vehetik.
Itt meg egy másik interjú a BI főnőkével. Főleg Arma3, de a DayZről is beszél benne egy kicsit.
Végül is nem egy nagyon bonyolult játék a DayZ, szóval nincs szükségük több száz emberes fejlesztő csapatra. A kód nagy részét a modból át tudják venni, aztán már csak kell valaki aki napszámban gyártja az épületeket megy egyéb tartalmat.