
Hivatalos oldal :: Hivatalos facebook :: elderscrolls.hu :: Tamriel Történelmi Tudástár :: Magyar guildek @ ES HQ
TÖRLÉSRE KERÜLŐ HSZ-EK: TROLL, OFF, SPAM, FLOOD, SZEMÉLYESKEDÉS, KÖZÖSSÉGBOMLASZTÓ VISELKEDÉS
MAGYAR SZÖVETSÉG
-
#287
Nehogy hiba legyen mar az, amikor a fejleszto ragaszkodik egy harcrendszerhez, amelyeket a szeria jatekosai megszoktak, szeretnek es elfogadnak. Probaltak volna mast csinalni, az lett volna a gond.
A TESO es a Skyrim kozott az iranyitas csak minimalisan kulonbozik. Skyrimban 1-8ra tudtad bindelni a fegyveredet/spelledet/felszerelesedet, amelyet utana vagy felvett(armor) a karaktered, vagy kezebe vette(weapon, fakly, shield) vagy kivalasztotta(spell), majd utana ezt jobb vagy ball klikkel hasznaltad (fuggoen, melyik kezedbe raktad).
TESO-ban detto ugyanez, annyi kulonbseggel, hogy van egy minimalis actionbar, azon 1-6 ig vannak fegyveredhez kotheto tamado/vedekezo skilljeid/spelljeid, van egy hetedik gombod a magicka/health potlasara harc kozben (nevezzuk gyogyito slotnak) es van egy nyolcadik, az ultimate skilled, a finesse pontjaidbol hasznalhato skillednek. Es ennyi. GW2-bol ismeros lehet a rendszer. (annyi kulonbseggel, hogy az egyik QA alkalmaval elhangzott, az igeretek szerint - ellentetben a GW2-vel - a fegyveres tamado skillek nem kotott gombhoz tartoznak, es lehet majd cserelgetni, hogy jobban kezre essen. Egyelore fixek.)
Ennel jobban nem lehetett volna a TES singleplayer jatekok rendszeret implementalni, hidd el.
Ami pedig a harcokat illeti, itt igen is szamit majd az ugyesseg, hogy kepes vagy e kiterni egy-egy tamadas elol, vagy egyes skilleket milyen sorrendben hasznalod. Ahogy a GW2-ben, itt is vannak kombok, amelyek nem kotelezo jelleguek, de nagyban megkonnyitik a jatekos helyzetet, ha osszedolgozik a tarsakkal, vagy neadj'sten esszel harcol, akar szolozva is. Ezt hangoztattak a legejetol foggva, es tenyleg mukodik a rendszer, hiszen onmagaban is kivaloan lehet majd haladni, de ha osszedolgozik ket jatekos, meg nagyobb sikert es gyorsabb "haladast" tud produkalni (es hamarabb, egyszerubben hal az ellenfel), mintha mindketten csak utik esz nelkul az adott champion monsztat egy egyik publik dungeonban (lasd az altalad hianyolt WoW szintu harcot - amivel nem is lenne gond, de szerencsere a TESO es a GW2 is mert picit tovabblepni ezen a rendszeren. WoWban az osszedolgozas max annyi, hogy debuff/buffokat pakolsz a monsztara vagy jatekosra es csokolom).