
Hivatalos oldal :: Hivatalos facebook :: elderscrolls.hu :: Tamriel Történelmi Tudástár :: Magyar guildek @ ES HQ
TÖRLÉSRE KERÜLŐ HSZ-EK: TROLL, OFF, SPAM, FLOOD, SZEMÉLYESKEDÉS, KÖZÖSSÉGBOMLASZTÓ VISELKEDÉS
MAGYAR SZÖVETSÉG
-
gseldon #2651 Rohadt nagy különbség, hogy 300 órát belerakok egy játékba, amiért EGYSZER fizettem kb 50 eurót, vagy fizetek ugyanezért 180 eurót (heti 3x2 órával számolva egy casual playernél). Ez színtiszta lehúzás, pedig én is rengeteg játéknál fizettem már, egyáltalán nem sajnálom rá a pénzt és hál istennek, telik is rá.
Megvolt a WoW után a DDO, LOTRO, SWTOR (mindhárom szigorúan akkor, amikor még fizetős volt, hamarabb abbahagytam, minthogy free lett), AoC, TSW, GW2. A GW2 rendszere a legszimpatikusabb, mint játékos, de szerintem a legéletképtelenebb is üzleti szempontból. A F2P-nél tehetsz bele akkora akadályokat, hogy kénytelenek legyenek fizetni, ha nem akarnak agyzsibbasztó módon 500 órát farmolni, B2P-nél nem, mert lesz nagy felháborodás. Így nem kényszeríti semmi a népet vásárlásra, visual baromságokból meg nem lehet annyit eladni, hogy megérje.
A P2P-el meg az a baj, amit legelőször írtam. Irreálisan drága az átlagos társaságnak (a kockáknak mindegy, ők ki tudják használni). P2P-el csak akkor lehet akármilyen játék sikeres manapság, ha olyan szinten jönnek hozzá a tartalmak, amilyet még soha, de tényleg soha nem láttunk. Ténylegesen 2 hetente valami kicsi új (pár új quest, fesztivál stb.), és legalább 4-6 hetente masszív új valami jön (minimum új terület, vagy dungeon), 2-3 havonta meg raid szintű tartalom. Ennél kisebb gyakorisággal tényleg fail lesz a P2P, mert ár-érték arányban nem éri majd meg fizetni.
Nézzétek meg a WoT-ot (persze az nem klasszikus MMO), de kb. havonta új patch, amelyben MINDIG van új térkép és új tankok is = ergo fenntartják az érdeklődést és mindig van valami új, amit grind-olni lehet, a népnek meg ez kell.