sybbf8.jpg
Hivatalos oldal :: Hivatalos facebook :: elderscrolls.hu :: Tamriel Történelmi Tudástár :: Magyar guildek @ ES HQ
TÖRLÉSRE KERÜLŐ HSZ-EK: TROLL, OFF, SPAM, FLOOD, SZEMÉLYESKEDÉS, KÖZÖSSÉGBOMLASZTÓ VISELKEDÉS

MAGYAR SZÖVETSÉG

ELDER SCROLLS ÚTMUTATÓ

  • DasIsFuck
    #2289
    szerintem az ilyen rövdebb ideg lévő hatások visszatartóereje hamar elértéktelenedik.

    olvastam, hogy a hud-nál is az volt a lényeg, h a játékost könnyebben beszippantsa a a világ, szerintem a permanens efektek a döntéseinktől független lenne a legjobb eszköze ennek a célnak.

    és nem előre informált formbában hanem tényleg a mi döntéseink alapján.
    az is jó lenne ha pl a perkeknek/képességeknek lenne pozitív és negatív tulajdonsága..
    egy mmo-ba szerintem ezek az elemek belemelése lenne szükséges, hogy a játékosok ne csak a stattra verésre és end-game-re menjenek.

    ez az end gamet is totál baromságnak tartom..
    olyan mmorpg-k kellenének ahol nem az end-game a lényeg, hanem az ahol épp járunk.
    úgy,hogy ne a játékos szintezzen, hanem játék közben lépjen szintet..
    egy ilyesfajta új megközelítés kellene az mmorpg-nek szerintem.