sybbf8.jpg
Hivatalos oldal :: Hivatalos facebook :: elderscrolls.hu :: Tamriel Történelmi Tudástár :: Magyar guildek @ ES HQ
TÖRLÉSRE KERÜLŐ HSZ-EK: TROLL, OFF, SPAM, FLOOD, SZEMÉLYESKEDÉS, KÖZÖSSÉGBOMLASZTÓ VISELKEDÉS

MAGYAR SZÖVETSÉG

ELDER SCROLLS ÚTMUTATÓ

  • DasIsFuck
    #2286
    szerintem a halált igen komolyan büntetni kellene, mert az h kap egy kis xp vesztést az alapvetően nem akkora visszatartó erő mert kis idő kérdése visszaszerezni..

    simán félvárról kehet venni...
    de ha permanens büntetéseket kapna a karakter azzal arányosan h mennyiszer hal meg.

    úgy sokkalta meglenne az h ne nagyon merjen az ember komolyabb kalandokra megfelelő mennyiségű potival elindulni.


    másik amit én kitaláltam, hogy miért nem teszik bele ezt a permanens effekt faktort?
    pl felfedezel egy számodra ismeretlen szerkenytyűt vagy szentélyt akármit és mivel nem tudod mi az így ha aztán aktiválod vagy megiszod(pl ismeretlen effektű potik) akkor azt kockáztatod h akár permanens negatív effeketek vagy pozitívat is kaphatsz.

    ez akkora királyság lenne és adna egy újabb RPG színt az mmorpg-nek és játékosok nem agyatlanul gondolkodás nélkül automatice aktiválnának emg használnának mindent semmi mással nem törődve.
    és nem ilyen kis negatívokra gondolok,h 2% sebzés elvonás hanem pl 50%-al több poison sebzést kapasz vagy 40% hp regen bünti..stb.