
Hivatalos oldal :: Hivatalos facebook :: elderscrolls.hu :: Tamriel Történelmi Tudástár :: Magyar guildek @ ES HQ
TÖRLÉSRE KERÜLŐ HSZ-EK: TROLL, OFF, SPAM, FLOOD, SZEMÉLYESKEDÉS, KÖZÖSSÉGBOMLASZTÓ VISELKEDÉS
MAGYAR SZÖVETSÉG
-
bunny #21795 A lotro-ban imádtam amíg ment a csapatos csapatás, alapvetően ezért kezdtem az online MMO-t. Kihívás, csapatjáték, jutalom, DKP rendszer, élvezet volt. Volt értelme dolgozni a DKP-nek köszönhetően, a top cuccokért megdolgoztál és bizony amikor az ember megállt az aktuális top térkép főterén egy színváltós lóval, akkor mindenki tudta, az a csóka ott megcsinálta hard módon a top raid összes részét, le a kalappal, nem ingyen mázlival jó kézzel nyitotta egy ládából. Vagy mória kecsével régebben, az is komoly meló volt, összes raid, insta stb maxolása után kaptad metadeed-ként. De évekkel ezelőtt, kb Isengardig, amikor max lv75 volt. Utána sajnos elindult casual irányba és véletlen vagy direkt "bug"-oknak köszönhetően értéktelenné vált minden top felszerelés, főleg miután bevezették a random dropolást, na onnantól elment a kedvem az egésztől. Akkor volt a legjobb cuccod, ha mázlista volták, és még csak dolgozni se kellett érte, 5 perces runokat farmoltad látástól mikulásig, amíg ki nem esett. Egy darabig még megszokásból húztam, de aztán jött egy holland és egy szép nagy összeget fizetett az accountomért.
Az ESO-tól is azt vártam, itt akkor újra lesz rendes csapatjáték, de látva a kihaltságot már nem is vágyom rá talán. Tényleg nem bántás, ott a magyar szövetség, benne vagyok magam is, egyetlen csapattag keresést nem látni, még sima open multi dungeonra sem. Amikor indítottam még volt pár farm run, ahova be tudtam csatlakozni de nagyon régóta az sem. Persze lehet csak nyár van, és ősszel felpörög megint, így legyen. Nem HC raid-ekről beszélek, ha lenne csapatjáték igény az látszódna itt is. Mert az nem igaz, hogy mindenki klánon belül játszik, ilyen a mesében sincs. Egy aktív csapatjátékos online játék chat-jén ez meg is látszódik, hidd el.
Running: Ez a nerf, balance minden MMORPG sajátossága, iszonyú nehéz ám kiegyensúlyozni ennyiféle lehetőséget. Ha van egy űberclass az nyilván sérelmezi, hogy nerfelik, de úgy nem lehet hagyni mert akkor meg mindenki csak azzal akar játszani, hiszen annak van értelme. Vagy ha pl. minden harc kihívástalan, mert sosem fogy el a magika/stamina pl. akkor nyilván növelni kell a fogyasztást, hogy márpedig legyen benne kihívás. Stb. Persze egy jó játéknak pont ez az ismérve, hogy egyensúlyban van, ha én varázslóval nekimegyek egy meelee harcosnak, ne a kő-papír-olló döntsön, hanem legyen mindkettőnek válasza a másikra, és az döntsön, melyik mögött ül ügyesebb ember. Nyilván ezt jó lenne az elején rendberakni, és utána nem ba**tatni, de én nem hallottam még ilyenről, ahogy új osztály kerül be, új képesség, vagy csak egy új boss, az mind megkavarhat mindent. Nehéz ügy, de persze értem amit mondasz, én is hagytam már ott karaktert mert úgy szétcseszték egy-egy nerfeléssel, módosítással hogy elment az ember kedve az egésztől.