sybbf8.jpg
Hivatalos oldal :: Hivatalos facebook :: elderscrolls.hu :: Tamriel Történelmi Tudástár :: Magyar guildek @ ES HQ
TÖRLÉSRE KERÜLŐ HSZ-EK: TROLL, OFF, SPAM, FLOOD, SZEMÉLYESKEDÉS, KÖZÖSSÉGBOMLASZTÓ VISELKEDÉS

MAGYAR SZÖVETSÉG

ELDER SCROLLS ÚTMUTATÓ

  • Shion
    #21555
    12 éve játszom MMO-kal és egy dolgot biztosan kijelenthetek. A változások (jó vagy rossz) a MMO élet szerves része. Ha egy MMO-t nem fejlesztenek, akkor unalmassá válik és abbahagyják a játékot az emberek. Viszont a változásokról nem lehet előre megmondani, hogy jó vagy rossz lesz-e, az majd utólag derül ki.

    Nerfelik a jelenlegi class-ok sebzését és még többet fognak ütni a mobok? Ez nálam azt jelenti, hogy nehezebb lesz a játék. Én speciel ennek csak örülök, hiszen szerintem túl könnyű most. 1,5 hónapja játszom, a szintezés gyerekjáték, amint megtanulta kezelni a játékot az ember. A normál dungeon csak 50 alatti karaktereknek kihívás, mert sem tapasztalatuk, sem gearjük, sem játéktudásuk nem elegendő még (estem keltem én is az első hetekben rendesen). A veterán Dungeon-ok egy része healer nélkül is tolható, mert a self-heal-ek elegendőek, a sebzések többségét lehet kite-olni (kikerülni). Most hétvégén 1 tank, 1 dps, 1 healer felállásban toltunk Veteran HM Dungeon-okat. Ezek után, ha engem kérdeznek, akkor igenis jöhet a nerf, mert túl könnyű a játék. Kelljen az a 4 ember a Dungeon-ba, kelljen némi alapgear és tudás, hogy a HM-ben menjenek le a boss-ok. Ha nincs kihívás, nincs értelme játszani! :)

    SWTOR-ban is anno engedtek a nyomásnak a fejlesztők, aztán pár hónap alatt teli lettek a szerverek maxos gear-ben rohangáló töketlen vérpistikékkel, akik vigyorogtak büszkén a maxos gear-ben, de játszani aztán végképp nem tudtak. Aztán csodálkoztak, hogy minden raidről és pvp arénából dobálják ki őket, mert percek alatt kiderültek a hiányosságok. Szomorú valóság az volt, hogy inkább kidobtam őket a csapatból és 1-2 (npc) companion segítségével teljesítettem a Hard Dungeon-t, mert többet értek, mint ezen "csodajátékosok". Nem szeretnék újra megint ilyen könnyű játékkal játszani, JÖHET A NERF! :)

    Minap hallottam olyan pletykát is, hogy a Warden túl gyenge lett és a többi class-t butítják le hozzá. Ez mondjuk elég bugyuta pletyka, mert egy új class-t sokkal könnyebb felerősíteni, mint az összes többi class-t legyengíteni. Én inkább a fent kifejtett "könnyű -> nehezebb játék" okozatban hiszek.

    Örülök én is az új Class-nak, a Warden-nek. Biztosan ki fogom én is próbálni. Egy dolgot kérnék látatlanban a fejlesztőktől: a class balance maradjon meg, tehát egyik class se legyen jobb a másiknál!