sybbf8.jpg
Hivatalos oldal :: Hivatalos facebook :: elderscrolls.hu :: Tamriel Történelmi Tudástár :: Magyar guildek @ ES HQ
TÖRLÉSRE KERÜLŐ HSZ-EK: TROLL, OFF, SPAM, FLOOD, SZEMÉLYESKEDÉS, KÖZÖSSÉGBOMLASZTÓ VISELKEDÉS

MAGYAR SZÖVETSÉG

ELDER SCROLLS ÚTMUTATÓ

  • Nikosi
    #1457
    Szerintem túl idealista módon állsz a kérdéshez. Én nem azt állítom, hogy nincs a célok között (az akár a második helyen), hogy egy új és sokkal robusztusabb módon keltsék életre az ESO világát. De a hátérben igenis mint minden üzleti vállalkozásnál a profit van.

    Az pedig nem szabad elfelejteni, hogy egy sikeres és jó mmo, nagyon jó befektetés tud lenni. Mivel egy single játéknál felfut az eladás majd 6 hónap, jobb esetben egy év és lecseng. Eladtak x millió darabot és vége, jöhetnek a dlc-k amiket vagy megvesznek vagy nem, vagy sikeres lesz vagy nem. Míg egy mmo esetén egyszer kell egy robusztus világot megalkotni, és kiadni jó esetben az 3-5-7 évig pénznyomda ként működhet. Vagy a havidíj vagy az item shop + előfizetési lehetőség által. Egy mmo-t nem kell 2 évente újraírni megalkotni, kitalálni. Hanem csak karban kell tartani, és kiegészítőkkel ellátni. Azért ez fejlesztői és kiadói szempontból nagyon is kényelmes és kézenfekvő dolog főleg ha egy rpg alapú játékról beszélünk. Ahol állandóan tartani egy bizonyos elvárt színvonalat nem egyszerű dolog.

    Tehát az, hogy az mmo felé nyitnak nem csak kalandvágy hanem igenis üzlet méghozzá nem is rossz.

    Másrészt egy mmo/játék kiadója/fejlesztője sem azzal jön, hogy én most sokat akarok keresni. Ahogy egy politikus sem azzal kampányol, hogy jó sokat szeretnék lopni a közpénzekből. Nem azt mondtam, amúgy, hogy csak és kizárólag a haszon, és a pénz áll az ESO mögött, de hogy mindig a haszon van az első helyen az biztos. De ez az üzleti élet minden területén így van.