
Hivatalos oldal :: Hivatalos facebook :: elderscrolls.hu :: Tamriel Történelmi Tudástár :: Magyar guildek @ ES HQ
TÖRLÉSRE KERÜLŐ HSZ-EK: TROLL, OFF, SPAM, FLOOD, SZEMÉLYESKEDÉS, KÖZÖSSÉGBOMLASZTÓ VISELKEDÉS
MAGYAR SZÖVETSÉG
-
#1360
Persze, hiszen a TES jatekok nem egy linearis szerepjatekok, fix karakterekkel, fix tortenettel, ahol van ido az egyedi, konyvet felolvaso tortenetekre. A TES jatekokban mindig is a szabadsag jelentette az igazi szerepjatekos feelinget, csak ezt nem birja egy-ket ember felfogni, es folyamatosan szajbaragos klasszikus, epic, meg mittomen milyen tortenetet akarnak hallani, mint a peldakent emlegetett DA1 vagy Witcher 1-2 esetben.
Ha megkerdeznenk par embert, hogy ugyan monda mar el, miert is volt a Morrowind sztorija jobb mint a Skyrime, vagy mitol voltak jobb kuldetesei, nem tudna ra valaszolni. Mert, hogy jatektechnikailag mas volt a parbeszedrendszer (ami nem is volt az, hanem egy wiki-szeru rendszer helyett az Oblivionban jott be a tipikus parbeszed rendszer), illetve nem volt annyi konnyites benne mint 15 evvel kesobb, es a jatekos magara volt utalva, nem a kepernyon kovette esetleg a nyilat - ezek oke, de ez nem a sztorira vonatkozik, hanem a gameplayre.
Mi volt a Nerevar profeciaban, es a Tribunal megbuktatasaban mas, tobb, "magasztosabb" mint az Oblivion krizis Daedra invaziojanak kezeleseben vagy a Skyrim Dragonborn sztorijaban?