Company of Heroes 2


  • MightyKopiati
    #1196
    Hát 1v1-ben könnyebben kialakulnak a frusztráló helyzetek (dlc commander, rossz commander választás, kiegyensúlyozatlan térképek (langreskaya).
    2v2-ben a szinergikus kapcsolatok miatt eléri a tetőfokát az élvezhetőség, de még nem kezdődik el a 6-8fős játékok blobolása.

    A sokat szidott dlc commanderek az 1v1nek ártották igazán, máshol azért ki lehet őket védeni, de 1v1-ben csak szerencsével vagy iszonyat túlerővel fogja meg bárki is a tiger ace-t, (amit holnap még buffolnak is...)

    Itt szintén a játék random faktora a legundorítóbb dolog. A saját tiger ace-t hátulról, éppen túlpörgött motorral lerammolta 1 t34, lánc leesett, löveg sérült... Másik meccsen ellenfél tiger ace-t 5 t34-el rammoltam le (elkeseredésben) (10 vp lett volna nekik hátra) mind az 5 crew shock...

    Ezért nem lesz ez soha e-sport, elég csak elolvasni az snf nevezésének szabályait is:D Ettől függetlenül jó játék persze, szeretek ezzel játszani. Bár a készítők helyében a zászlókat kiszedném a foglalópontok közepéről (már amúgy sincsen semmi pótolhatatlan funkciója egyiknek sem) és csak az útvonal keresőt őrjítik meg. Semosky pálya közepén a victory pont körül tiszta káoszt tud okozni egy t-70, mert nem fér át pont mellett.