Company of Heroes 2


  • s1lkforrent
    #1005
    Mint említették az SC2 népjáték, Koreában pedig kvázi nemzeti sport, nem lehet nagyon más stratégiához mérni.

    De egyébként sem lehet nagyon mérni bármit bármihez, alig vannak konkrét eladási adatok, dobozos eladásokat(amelyekről még csak akad némi adat) tök felesleges PC piacon nézni, mikor pl a Paradox kiadó már nem is csinál dobozos játékot, de a digitális eladásokból gyönyörűen megélnek, Steam nem ad ki adatot, a fejlesztők meg néha kikotyognak valamit, de azt se lehet mindig hova tenni.
    Annyit rebesgetnek, hogy a Wargame European Escalation(2012 februári megjelenés) és Wargame AirLand Battle(2013 májusi megjelenés) együtt 500000 példányban fogyott eddig, és a MoW Assault Squad-ból(2011 februári megjelenés) is eladtak félmilliót, ezekhez képest biztos jobban teljesít majd. Kérdés az, hogy maga a kiadó milyen eladásokat várt, mert a ráfordítás sem csak akkora, mint egy Theatre of War játéknál.

    Érzésem szerint nem lett a CoH2 akkora durranás mint lehetett volna, és várták tőle. Nincs telespamolva minden fórum, hogy mekkora istenkirály cucc ez, és nem azt veszi az ember észre, hogy minden stratégia kedvelő ismerős ezzel játszik, már pedig 2006 környékén ez volt a helyzet az első résszel. A CoH-al majdnem együtt megjelenő Faces of War-al pl a kutya nem játszott(nyugaton mérsékelt bukta is lett Ubisoft alatt), mert akkor midnenki a CoH-ért volt oda.

    Most az a helyzet, hogy aki várta is a folytatást, és meg is vették, már azok is kérdezték hogy milyen lesz a Men of War Assault Squad 2, mert ráuntak a CoH2-re. Mások pedig egy-két hét kitérő után visszatértek az AirLand Battle-hez, mert "nem volt ami lekösse" őket.