#90
Ez így kurvára nem igaz. A göbziknél úgy számolják ezt ki általában, ha tele van. Igen ritka az, hogy repülőgép mindig utasokkal legyen teli. Van egy átlagos utasszám, ami még járatonként is változik. Talán illene azzal számolni...
Az STS rendszer meg azért ment kevésszer fel, mert az ellenőrzés és az újra felkészítés került sokba. Tehát akkor tudtam volna heti szinten igénybevenni, ha a NASA ezen része 8-szer nagyobb és 30 db űrsiklója lett volna. Akkor valóban a földi rész fajlagos költsége alacsonyabb lett volna, csak ennyi SS-nek feladat sem lett volna, meg pénz a 8-szor több embere. Mondjuk 32 űrsikló felkészítéséhez meg nagyobb infrastruktúra kellett volna, tehát a fajlagos földi fenntartási költség sem lett volna annyiva alacsonyabb. Az indítóállvány / SS arány talán jobb lett volna, de annyi SS-t te hol készítettél volna fel és mivel? Maga a körülményez üzemeltetés gátolta az indítást. Fizikailag lehetetlen volt az, hogy X időn belül ugynaz az SS felmehessen, mert az elleőrzés annyi munkaórát igényelt....