• nlght
    #17
    "Lehetséges több éven át 600 USD átlagáron, több tízmilliós nagyságrendben értékesíteni egy használhatatlan kacatot csak marketing bullshittel?"

    Lehetséges! Sőt! Szerinted nem? Miért nem? Amúgy nem mondtam, hogy használhatatlan, csak sokkal kevesebb dologra használható, mint egy laptop és drágább.

    "Akkor miért nem ezt csinálja mindenki?"

    Nem az apple az egyetlen cég, amelyik pofátlan. Szinte mindenki ezt csinálja valamilyen szinten. Szinte az összes multi pofátlan és hazudik, de az apple szeret az élmezőnyben lenni köztük szép nagy árréssel. Szerencsére vannak olyan cégek is, akik minőséget adnak megfizethető áron és nem hazudják le a csillagokat és nem gátolják az innovációt geometriai formák és ujjmozdulatok levédésével. De ne aggódj a többi pad gyártó sem ártatlan bárány. Elég sok cég használja ki, hogy a föld lakosságának jelentős része egyszerű, mint a fakilincs. Még a politikusok is kihasználják, sőt szinte csak erre játszanak.
    Einstein híres idézete: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos."

    "Minek költenek óriáscégek dollármilliárdokat termékek fejlesztésére és supportra, ha marketinggel úgyis mindent el lehet adni?"

    Vannak cégek akik a sznob-effektuson gazdagodnak meg, vannak akiknek más az üzleti modellje és abban hisznek. Más stratégia más tömeget szólít meg. Abban a korban élünk, amikor még csak szűk réteg ért az IT termékekhez. A nagyon nagy többség a marketing alapján ítél és az ismerősök véleménye alapján.

    "Merő szívjóságból?"

    Ez most komoly? $ $ $ $ $ Ez mozgatja a világot...

    "Tényleg?"

    De mennyire!