• asgh
    #12
    "Szóval szerinted az emberek többsége a logika alapján választja ezt a kacatot a laptoppal szemben és nem érzelmi (marketing bullshit) alapon hozza meg a döntést"

    Megfordítom a kérdést:

    Lehetséges több éven át 600 USD átlagáron, több tízmilliós nagyságrendben értékesíteni egy használhatatlan kacatot csak marketing bullshittel?
    Akkor miért nem ezt csinálja mindenki?
    Minek költenek óriáscégek dollármilliárdokat termékek fejlesztésére és supportra, ha marketinggel úgyis mindent el lehet adni?
    Merő szívjóságból?
    Tényleg?
    Ez kb. a politikai sárdobáló topicokra jellemző trollkodás szintje, mely szerint mindenki, aki más véleményen van az vagy hazudik, vagy agyhalott hívő, aki bedőlt a hazugságoknak.
    Nekem egyébként tökmindegy, hogy hányan mondogatják, hogy a "tablet hülyeség, a tablet hülyeség", attól még nem változik semmi se pro, se kontra.
    Legfeljebb egy idő elteltével visszaolvasnak a történészek és jókat röhögnek az olyan dumákon, hogy "640kb mindenre elég lesz", meg hogy a "tablet hülyeség".

    Ami a teljesítmény különbségeket illeti: lassacskán fel kellene fogni, hogy a mobil informatikában nem érvényesek a PC-s paradigmák. Amíg volt a desktop gép, meg a Windows, addig viszonylag könnyen össze lehetett mérni ár/teljesítmény alapján a konfigokat, mert nem nagyon volt más változó a képletben.
    Most, hogy a mobil technológiák elérték a mindennapi használathoz _elégséges_ teljesítmény szintjét, más szempontok kerültek előtérbe: hordozhatóság, rendelkezésre állás, fogyasztás, stb. Abból, hogy _neked_ továbbra is a teljesítmény az elsődleges prioritás, egyáltalán nem következik, hogy mindenkinek az.
    Ez sajnos akkor is így van, ha a másként gondolkodó embereket agyhalott marketing rabszolgának minősíted.