asgh#34
Ha jól értem, akkor annyi a különbség a más rendszerekhez képest, hogy könnyebb portolni WinRT-re a windows programokat. Ez viszont nem old meg semmit, mert eddig sem a fejlesztőkörnyezeten múlt, hogy egy szoftvercég milyen platformokra fejlesztett, hanem a piacon. A Blizzard pl. Winre és OSX-re is kiadja a játékait (még a powerpc időszakban is így volt), pedig az gyakorlatilag két teljesen különböző fejlesztőkörnyezetet jelent, ugyanakkor Linuxra nem, pedig az OSX-Linux port már biztosan egyszerűbb lenne.
Azt persze el tudom képzelni, hogy mondjuk egy cég belső fejlesztésénél nem mindegy, hogy a vállalati szoftvert ARMos táblára mennyi szenvedéssel lehet portolni, de a kereskedelmi szoftverek esetén nem látom nagy esélyét, hogy a WinRT jelentős versenyelőnybe kerüljön a droidhoz vagy az iOS-hez képest csak a fejlesztőkörnyezet miatt.