moricka#37
Fura hogy a hozzászólások alapján boltos vagy kereskedők milyen rossz tapasztalatokat szereztek a webshopokban ;)
Én mint vásárló eddig csakis pozitív tapasztalatokat gyűjtöttem, akár ebay-ről vásároltam (hazai ár durván 60-70%-ért szinte minden elérhető, ha jókor csipek el egy hirdetést, még olcsóbban is), akár hazai webshopokból. Emailben ill. telefonon bármilyen információt megadtak amit kértem, amire kiváncsi voltam, válaszoltak a kérdéseimre, segítőkészek voltak, érdekeltek, hogy a tranzakció simán, gördülékenyen menjen és persze jó árat adtak.
Rendszeresen vásárolok informatikai eszközöket olyan bolt webshopjában, ami helyi, bérelnek üzlethelyiséget, szervizt is nyújtanak és ennek ellenére általában az árgép első pár találatában látom az áraikat. Mikor egy 5 év garis termékkel problémám volt 1.5 év után, kaptam cserét, amíg intézték a dolgot, minden simán ment.
Kollégám rendelt egy angol webshop-ból egy sportcipőt, miután kifizette, de a csomag még nem ért ide, a terméket majdnem fél árra leárazták vmi akcióban és ő ugyanúgy megkapta az akciós áron, visszautalták neki a különbözetet. Itthon is van ilyen 1-2 webshop-ban szerencsére.
Kis hazánkban igenis fontos a termékek ára. Ne higgyétek hogy az usa-ban nem a newegg-en nézik meg a legtöbben melyik IT-s kütyü mennyibe fáj és rendelik meg aztán futárral.
Hozzá kell szokni, hogy az információ elérhető és kicsit kinyílt a világ az emberek számára.