glkb0iab9cwfxwfikpr4.png
Wargame series (Red Dragon)

Magyar nyelvű bemutató.
  • Kacyking
    #2546
    Egy része azoknak amit javasolsz jó lenne, gondolok itt főleg az célzórendszert érintő változásokra.(Bár az ECM szétválasztása kérdéses, hogy megérné-e, a többségnek valószínűleg felesleges bonyolításnak hatna, de nekem tetszene, csak a rendszert nehezen áttekinthetővé tenné) . A hídvető egységek is hasznosak lennének. (Bár ez új egység lenne)
    Nem tudom mi van a kívánságlistán sosem olvastam, csak beszélgettem emberekkel és a legtöbben azt a területet szeretnék látni.
    A hajós rész nem sikerült jól, szerintem senkit sem zavarna ha egy az egyben kimaradna, amúgy is ritkaságszámba megy manapság a hajók használata.
    A fix lőszerkiosztás felesleges bonyodalmakat okozna, egy Man of War típusú játéknál oké, ahol van 2 tankod meg két tucat katonád némi nehéz felszereléssel, de itt csak gondokat okozna. Az egységek számát sem csökkenteném, ha valaki kevés egységes kommandózásra érez késztetést ott a lowcost vagy fent említett játék. Én mindig is nagyobb számú egységet szerettem irányítani, ott villant igazán ez a játék.
    Nekem jelen pillanatban az egységek mozgásának illetve formációjának irányítása lenne a legfontosabb. PL.: Be lehessen állítani pontosan hol legyenek és milyen irányba nézzenek és csak az első lövés leadása után forduljanak szembe az ellenséggel, ha szükséges. Idegesítő, hogy gyakran keresztbe állnak a védekező egységek. Valamint a gyalogság útkeresését, de azt nagyon.( Itt esetleg egy fáradás rendszer lehetne, mert kétlem, hogy miután átfutna egy csapat több kilométernyi erdőn az még mindig ugyan olyan állapotba lenne.
    De az én szívem csücske igazán az, hogy legyen egy nemzetnek fix repülőgéptípusai hardpointokkal és fix fegyverei amiknek ára van (Persze nem minden gépre mehet minden fegyver csak reálisan), mérete és súlya van. Aztán mindenki kilegózhatja a maga kedvenc Mig-31 konfigurációjat.

    A deckrendszerrel kapcsolatban nekem jobban tetszett az ALB-s ahol a régebbiből több volt, nem több fajta. Bár én szeretek azokkal a deckkel is menni, valamint kis minor nemzetekkel is poén. Mint mondtam gyakran nem is az adja a fő élményt, hogy teljesen egyedi cuccaik vannak, hanem az ahogyan azok keverve vannak egy-két eredetivel. (Hatalmas élmény norvég deckkel játszani ahol olyan egységeket használsz amit, amúgy sosem, mai napig emlékszem, hogy az oerlikonok kinyírták a gyanútlan ka-50-est. Illetve az, hogy gyengébb nemzettel nyersz gyakran még többet jelent, ezért 1vs1-eztem ALB-ben Kelet-Némettel például)

    Énnekem tetszik a szabadság, amit ad a játék ha akarod csúcskategóriás cuccokból rakod össze a seregedet ha akarod nem. Megtartanám a deckrendszert, anélkül nem is ez a játék lenne. A zászlóaljas módszerrel egy teljesen új játékot kéne fejleszteni, más névvel, vagy egy külön játékmódot a játékon belül, mert az már nem Wargame lenne.

    A szűkebb timeframe esetében én azon a véleményen vagyok, hogy néhány kivételtől eltekintve nem szabad tovább menni az időben, mint ahol az RD áll esetleg még kicsit vissza 91-ig. De az alsó határ legyen széles akár legyen még egy D kategória is. Rakjanak be több régebbi egységet is vissza egészen vietnámi háború elején szolgálatba állókig.

    Szerintem amúgy a nézeteltéréseink jelentős része az eltérő játékstílusból és így az ebből fakadó eltérő igényekből fakad.