glkb0iab9cwfxwfikpr4.png
Wargame series (Red Dragon)

Magyar nyelvű bemutató.
  • molnibalage83
    #2314
    Nem bája, hanem egyenesen kiegyensúlyozottá teszi a játékot, mert nincs olyan, hogy fú, csak két vagy egy top tank van és szinte megállíthatatlan. Az öngyiklos AGM géphasználhatnak sincs itt értelme. Az egész játékot nagyságrendileg jobban van balanszolva B/C-ben, még a kikúrt szar minőségű AIR tab-bal is. Az A kat játékban túl sok a fej/írás helyzet. Akinek előbb van szerencséje az győz az adott helyzetben túl sokszor.

    A legutóbbi conquestben tök azonos erőkkel mentünk. Én azt hittem, hogy én voltam béna. Lófaszt. Csak az ADATS 6 indításból volt képes egy találatra. Az ellen tankja meg 3-ból hárommal és mivel az T-72BU-volt az M1A1 semmit sem tehetett. A B/C játékban ilyen nincs. Az A ket egységei teljesen kiegyensúlyozatlanná teték a játékot, ezen nincs mit szépíteni... A top tier arty ankavető pontosság és reakcióidővel 155 milies tűzerővel? Mi a faszom ez hülyeség? Olyat csinálnak ezek, amit a valóságban soha, mert az Eugen baszott lemodellezni azt, amire valóban képesek az új lövegek, hogy eltérő hajtótöltettel ugyanarra a területre 2-3 lövést leadni eltérő csőemelkedéssel úgy, hogy egyszerre csapódjanak be. Helyette adták ezt a nevetségesen OP képességet. Az is kibaszott nagy állatság, hogy csak azért, mert kis lőtávra tüzel az aknavető, akkor pillanatok alatt céloz? Mi a faszom? Arra talán nem érvényes a ballisztika és nem kell számolni.

    Ilyen félelmetes ökörségek ellenére is jó a WG, de ordítóan látszi, hogy néha fogalma nem volt szegény Eugennek, hogy mit és hogyan kellene modellezni...

    A B/C játék másik bája az, hogy van mennyiség. Nem az a harc, hogy kolbászol 2 tank, meg három gyalogos. Megy 8-10 tank, ATGM, légvédelem, stb. Tényéleg azt érzed, hogy itt komoly háború zajlik, van léptéke a dolgonak. Az ALB-ben is ezt érdezted.
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.05.18. 22:26:58